منتد ى ندى الاحباب

منتدى عام افلام وصور وقصص للكبار فقط

دخول

لقد نسيت كلمة السر


أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر

المواضيع الأخيرة

» كبيرات لكنهن مثيرات
أمس في 0:21 من طرف الامير

» لحظات ساخنة مع أحلى النساء
أمس في 0:21 من طرف الامير

» كوكتيل منتهى السكس
أمس في 0:21 من طرف الامير

» لحظات ساخنة مع أحلى النساء
أمس في 0:20 من طرف الفهد المصرى

» كوكتيل اتمني يعجبكم
أمس في 0:20 من طرف الفهد المصرى

» كبيرات لكنهن مثيرات
أمس في 0:19 من طرف الفهد المصرى

» Sexy Summer Day ravaged by enormous black Cock
الثلاثاء 17 يوليو 2018 - 23:36 من طرف الفهد المصرى

» Sexy Summer Day ravaged by enormous black Cock
الثلاثاء 17 يوليو 2018 - 23:36 من طرف الامير

» كسها المشعر
الثلاثاء 17 يوليو 2018 - 22:36 من طرف الامير

» Raven Haired Lola Marron with Brown Eyes
الثلاثاء 17 يوليو 2018 - 22:35 من طرف الفهد المصرى

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 80530 مساهمة في هذا المنتدى في 21336 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 19181 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو morgaan فمرحباً به.

فائمة الشرف

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 20 عُضو متصل حالياً :: 1 أعضاء, 0 عُضو مُختفي و 19 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

rami2000


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 546 بتاريخ الأربعاء 16 فبراير 2011 - 17:51


كامل وشركائه ... "5" أجزاء

شاطر
avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 16149
شكرا شكرا : 52
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: كامل وشركائه ... "5" أجزاء

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الأربعاء 11 يوليو 2018 - 17:23

نا معرفش انا لقيت اسم حضرتك وجبتهالك
لمحت السلسله بتاعتها فيها ذي عدسه قولتلها بعد اذنك انا ورايا مشوار ومشيت وانا قايم جيت جمب ودنها
انا اديتك فرصه تانيه ياريت متكونيش ضيعتيها ورجعتي تاني سلام
ومشيت لقيت بريفت نمبر بيرن
الو
واحشتني يا سيدي
وانتي كمان انتي فين
انا في البيت و مشتاقه اشوفك
بكرا بعد الشغل نتقابل سلام
لبني تتصل بك
الو
لبني من فضلك متقفلش واسمعني
ارغي
انا كنت فكراك تبقي صاحب امير عشان امير قال ان واحد صاحبه سرق الحاجه وفهمني انه عشان بيحبني وخايف يخصرني عمل كده وانتا وانتا قولت ان انتا ادتني فرصه تاني فهمت ان امير كان بيكذب ممكن نتقابل
اوك تعالي البيت عندي ولجل الحظ ان البيت كان فاضي لمده اسبوع بسبب مشاكل شخصيه
تاني لا تعالي انتا
انا مبروحش لحد وفعلا بعد نص ساعه كانت عندي وانا مروح كنت قابلت ذكي سالته عن حاجه حلوه عشان عندي ليله جامده اداني حبيتين وقال ساعه وتبقي عنتيل دول بيطوله مده وحجم وعصب ودنيا
لبني جت و لسه نص ساعه و اول مدخلت شوفت السلسه نتشتها وقولتله دي تستني برا اصل مبدخلش حد غريب ضحكت ضحكه خلت ذبي وقف
قفلت الباب وقربت منها عشان ابوسها لقتها بتقولي ابوس ايدك انا هثق فيك لو خنت ثقتي انا هموت نفسي عملت نفسي اني كنت بقرب من ودنها انتي فهمتي غلط انا كنت هقولك لو بتعرفي تعمل شاي خشي اعمليلي شاي لحسن انا لواحدي ومبعرفش اعمل
لبني ضحكه شرموطه اوي مبتعرفش تعمل ايه ب الظبط
انا شاي
لبني ولا انا بس بعرف اعمل حاجه تانيه
انا وريني مهراتك
بوستها المره دي بجد وشكل الحبايتين اشتغلو وبقيت هايج ع الاخر وهيا حست لقتها بتقولي انا مبحبش المقدمات
انا وانا مبحبش الف والدوران نخش في الموضوع
اشتلتها ودخلنا الاوضه وقلعت هدومها وانا قلعت هدومي ونامت علي ضهرها وطلعت راشقت زبي في كسها مفيش هزتين وجبتهم لقيتها بتقولي واضح انك مرهق تحب ناجلها ليوم تاني ولا ناجلها خالص لو تحب ضربتها ب القلم لقيت ذبي قام ذي ميكون في وشها الزرار وحشرته تاني في كسها وفضلت احركه بسرعه وهيا تصوت
اااااااااااه بررررررررراحه اناااااا بنت كلب براحه براحه مش قادره اااااااااااح في ايه منتا كنت حلو رفعت رجليها لحد بزازها وفضلت يجي عشر دقايق ومجبتهمش بس ذهقت من الوضع معرفش هيا جابت كام مره بس الملايه تحت منها بقت بحر من شهوتها ضربتها علي طيزها قومي اقعدي علي زبي
انا عاوزه اخود نفسي ارجوك امال لو زبك كبير شويه كنت عملت فيا ايه كنت قتلتني
حطيت زبي لقتها قالتلي هقوم
وقامت قعدت علي زبي وفضلت تتحرك وتتنطط وتصوت وتتمغنج لحد مقولتلها هاجبهم وهيا قمطت علي زبي لحد مجبتهم في كسها ونامت علي صدري واتقلبت ونامت جمبي علي وشها منظر طيزها خلي زبي شد قمت فتحت طيزها لقيتها مقفوله وديقه و منظرها مغري جدا حبيت اعمل ذي الافلام والقصص اني العب في خرمها بلساني لقيت الامر مقزز جدا مع انها نضيفه قومت جبت ذيت من المطبخ وحطيت نقطه علي زبي ونقطه علي خرمها وهيا كانت في دنيا تانيه وحطيت ذبي علي خرمها و انا ساند نفسي ب ايدي ودخلت الراس صوتت بلحق بوقها ب ايدي وقعت بتقلي علي زبي دخل كله في طيزها لقيت جسمها كله اتخدر وذي ميكون مغمي عليها شويه ولقتها بتان وبتعيط جيت اشتاله قالتلي اسيبه ومتحركش فضلت اسحبه ب الراحه و استنيت لقتها بتقولي شكل تعبت وبقيت مرهق تاني تحب اجيلك يوم تاني وبتضحك عرفت انها بتحب كده و فضلت احرك ذبي في طيزها وهيا بتصرخ بس المره دي انا كنت مش قادر من ضيق خرم طيزها وسخنيته كانت احسن من منار وهدي وطيزها بيضه خادت وضع الكلب وجسمها بقي احمر من خبطت فخدي عيني زغللت وحسيت ذي مكون جعان ولقيت اكل واتسعرت بقيت ارزع بزبي في خرمها و ب ايدي علي طيزها وهيا تصوت اكتر امممممممم ااااااااه فشخت طيزي حرام ليه الافترا طيب بيوجع وحياتك مش قادره اممممممم انا اسفه انا وسخه اااااااااه انا متناكتك بس ارحمني اوووووف هاتهم بقي وريحني انا بنت ستين كلب منا كنت بتزل بس مكنتش بتفشخ كده خخخخخخخخخ اااااااااااه ووقعت علي وشها وانا كملت لحد محسيت ان زبي هيفرقع من كتير المني وجبتهم في طيزها وهيا بدات توحوح بصوت مكتوم ذي متكون بتهذي وسبتها ودخلت استحميت نص ساعه ولقتها صاحيه ودخلت استحمت وطلعت بتقولي ينفع كده
هوه ايه ده الي ينفع


_________________


avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 16149
شكرا شكرا : 52
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: كامل وشركائه ... "5" أجزاء

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الأربعاء 11 يوليو 2018 - 17:25

ودخلت استحميت نص ساعه ولقتها صاحيه ودخلت استحمت وطلعت بتقولي ينفع كده
هوه ايه ده الي ينفع
عورتني
فين
وشها احمر وبصت في الارض
مكسوفه تعالي هنا اقولك كلمه في بوقك
اقولك علي سر
قولي انا عمري مبوست ولا رضعت زب حد غير جوزي
ايه السبب
قولت احتفظ بجزء يبقي للانسان الي المفروض اني من حقه لوحده انا لازم امشي دلوقتي كامل بحبك
كذابه كذب الابل من اول يوم كده تحبيني
صدقني الست مبتحبش حد قد الي بتحس معاه ب الامان و انا حسيت بكده معاك حتي وانا في حضنك كنت تحت الشهوه تقدر تعمل كل حاجه وفي بيتك وتقدر تصورني ومعملتش كده حتي السلسه قلعتهاني مع ان انا الي كنت بصورك مش انتا الي بتصورني
عرفت ليه حبيتك مش حب قلوب حب امان
نزلت ولقيت رقم بيرن عليا تفتكرو مين الرقم ده هنعرف بكره


_________________


avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 16149
شكرا شكرا : 52
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: كامل وشركائه ... "5" أجزاء

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الأربعاء 11 يوليو 2018 - 17:26

الجزء الخامس

فضل التلفون يرن برقم غريب عملته صامت ونمت تاني يوم صحيت الساعه 12 الضهر لبست ونزلت ع المنور وخدت الشنطه وطلعت البيت وشفت الفلوس لقيتهم خمسين الف و كام خاتم فضه عجبني خاته كان عباره عن تعبان ملفوف وعيونه فصين فص اسود وفص احمر و كان شكله تحفه خدت الفلوس و لبست الخاتم ونزلت رحت الشركه علي اساس اني اقدم استقالتي عشان حسيت بتعب نفسي الفتره الي فاتت دي روحت الشركه اول مدخلت لقيت هدي
انتا فين بقالك يومين واحشتني
انسه منار موجوده
بقولك واحشتني
بعد اذنك يا انسه هدي
محدش موجود ليه الرسميات دي ولا احنا بقينا خرده وخلاص مبقناش نكيف ذي منار
ضربتها ب القلم ومسكتها من شعرها
لانتي ولا منار تلزموني ولا الشركه دي كلها تلزمني فاهمه انا اتخنقت منك ومن منار ومن الشركه كلها وعشان ترتاحي انا بسال علي منار عشان اقدم استقالتي خلاص غوري بقي من وشي
دخلت علي منار من غير مخبط لقيت عندها اتنين
راجل لابس بدله و في اول الاربعينات اواخر التلاتينات بس يبان انه اصغر لولا انه صابغ شعره اسود و ست تقدر تقول كده ملاك ماشي علي رجلين شبه ساره سلامه وشعرها طويل و عودها شبه عود مريام فارس و طولها 160سم تقريبا
منار . ايه ده مش تخبط قبل متخش
انا ها
منار كامل اذاي تخش كده من غير متخبط
انا مش عارف
منار انتا عاوز ايه
رد احمد ايوه اسمه احمد بضحكه وقالها شاكل لسه مفاقش من سحر مها اصبري عليه هوه هيفوق لواحده
فوقت علي اسم مها تفتكرو ممكن وليه مش ممكن ياريت فوقت من سحر مها وبصيت لمنار وقولتلها انا جاي اقدم استقالتي وامشي
منار بس ليه يا كامل هوه احنا زعلناك في حاجه
لقيت احمد قالي متشرفناش يا فندم
انا لا فندم ولا حاجه انا كامل بس من غير تكليف
احمد حلو الخاتم ده ياتري جايبه منين
لو عاجبك اتفضل ميغلاش عليك
احمد مرسي معايا اخوه ب الظبط ده حتي المدام معاها اسوره بنفس الشكل
انا مش فاهم قصدك
احمد انا هفهمك بس الاول قولي مكنتش بترد ليه ع التلفون بليل
انا انا بجد مش فاهم قصدك
احمد افتكر نتكلم بوضوح و ع المكشوف محدش غريب انا احمد ودي مها مراتي وانت كامل وده الخاتم الي كان مع امير ومينفعش تقول لا لسببين
الاول ان الفصوص الي في الخاتم ده فصوص نادره والتاني ده تصميم عائلي وطلع تلفونه ورن تلفوني رن لقيته الرقم بتاع بليل قالي رد رديت لقيته بيقولي صدقت حبيت افهم الحوار بدل منا شبه الجردل
وفضل يشرحلي ان امير كان شغال عنده وكان خاطب مها ومها كانت السكرتيره بتاعت احمد واحمد اتجوزها بس اكتشف انها مش بنت والفضل يرجع ل امير لما كانو لسه في اول ايام الخطوبه امير حب يعمل انه نسوانجي زمانه وفضل يلعب مع مها ويبوسها وقفشلها بس كان اخره يبوس ويقفش ميعرفش يعمل حاجه تانيه غير كده بس اليوم ده مها سخنت وسخنته ومحسش غير وهو بيجبهم بس لسوء حظه اني اتجوزت مها وعرفت والي هوه ميعرفوش اني مثلي واتجوزت مها ديكور واتفقت انا ومها وجبناه البيت ودخل عنتر علي اساس انه بيغفلني و لما شاف مها مقدرش يمسك نفسه وهجم عليها وهو ع الباب و مها مسلت انه بيغتصبها وفضلت تمانع وتعيط وهو خاف وجري وانا صورته وهددته اني هسجنه لو مسمعش الكلام وفعلا اجه واتقابلنا وقولتله مها ليه وهو ليا


_________________


avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 16149
شكرا شكرا : 52
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: كامل وشركائه ... "5" أجزاء

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الأربعاء 11 يوليو 2018 - 17:27

لو مسمعش الكلام وفعلا اجه واتقابلنا وقولتله مها ليه وهو ليا
والصراحهكان متعاون وافتكر نفسه ذكي وصورنا وحب يفضحني لقاني عضمه ناشفه ومعرفش وامبارح لما اتكلمنا واتس اتصلت ب امير وقالي ان في واحد سرق منه كل حاجه حتي الخاتم و بالصدفه النهارده كنا في زياره لمنار وشوفت الخاتم في ايدك ولانك متعرفش سر الخاتم ده لبسته عادي
انا تصدق اتاسرت وكنت هعيط الخاتم ده في اي محل فضه تلاقيه
احمد ومين قال ان ده فضه انتا شوفت ختم فضه ع الخاتم
انا ايوه والا مكنتش هشتريه
احمد الخاتم ده تيتانيوم مش فضه ولا ابلتين الخاتم ده ثروه لواحده و الفصوص دي نادره ذي مقولت عشانها من نيزك ناوي تيجي في الدغري ولا نلف وندور علي بعض
هنا بس فهمت ان ملهاش لازمه الف و الدوران و طلعت الاسطونات وادتهمله وقلعت الخاتم وادتهوله وبصيت لمنار وقولتلها سلام ولسه هلف واخرج لقيته بيقولي ب البساطه دي
مش فاهم
يعني لا هتقولي تلاته اربعه مليون ولا نسبه في الشركة ولا اي حاجه
انا في العاده كل الي بسلمه اسطوناته مبيسالنيش طلباتك وانا لو ليا طلبات مكنتش اديتكم الاسطونات
احمد دي الاسطونات فين المومري والهارد والتلفون
فرمت التلفون قدامه و المومري كسرته والهارد رميته في حوض السمك الي في مكتب منار ونزلت وحاسس ان انا الي بقيت حر مش هما وروحت جالي تلفون من لبني وطلبت تقابلني قولتلها انها مينفعش تيجي عشان اهلي رجعو من السفر قالتلي انها عوزاني في موضوع تاني قابلتها في الكافيه ولقيت الصدمه منار واحمد ومها وهدي وسعد موجودين
دخلت قعدت من غير متكلم
احمد طب مش تسلم
لبني انتا تعرفه يا احمد
احمد اكيد ده من اعز اصحابي بس هوه
زعلان مني اصل بقالي كتير مبكلموش
لبني طيب مين تاني يعرفه عشان اتجنب الاحراج
هدي انا و استاذ سعد وانسه منار واستاذ احمدكده طلعنا نعرفه
وهنا اتكلم الملاك مها كيمو وهل يخفي القمر ده حتي انتيمي من ايام الجيزه
والكل ضحك الا انا
لبني مالك يا كامل في حاجه
انا معرفتنيش انتي بقي تقربو لبعض ايه
لبني انا هقولك
احمد لا استني انا هقوله لبني اخت مراتي وسعد يبقي ابن عمي ومنار
انا بلهجه سخريه اختك
احمد برافو عليك عرفت اذاي ولا تكنش راميه بدون رامي بص يا كامل منار حكتلي علي كل حاجه ولبني كانت مخبيه علي مها و بالصدفه النهارده مها شافت رقم امير ع الواتس وعرفت انها لسه بتكلمه وكل حاجه و مها قلتلي وانا حبيت اشكرك وطبعا لو قولتلك فلوس مش هتردي وانا صحيح ليا في الخشن بس الطري منه انا عازمكم ع العشا عندي في البيت كامل وانتا قبلهم عشان متفكرش ترفض وقمنا كل مجموعه في عربيه هدي وسعد في عربيه ومنار واحمد ومها في عربيه وانا ولبني في عربيه لبني خلتني اسوق عشان هيا تقدر تفضل حضناني وصلنا وكانو سابقني دخلت البيت لقيت احمد قاعد علي فوتيه لواحده و اول مدخلنا لقيت لبني بستني في خدي وطلعت تجري علي فوق
احمد اتفضل بيتك ومطرحك
انا شكرا
احمد تشرب ايه
انا ولا حاجه
احمد مينفعش لازم تشرب حاجه
انا خلاص قهوه
احمد بضحكه سخريه ممنوع الحجات الحرام دي
سمعنه رنت جرس ناعمه ذي الي بتبقي في الفنادق
قالي العشا جاهز وقمت لقيت طربيزه عليها كل ما لذ وطاب من الفسفوريات و المحاشي اداني حبايه قالي خدها قبل الاكل ولما سالت قالي فيتامينات هتعجبك
واكلنا واستاذنت عشان امشي قالي مش لما تحلي و اخدني روحنا اوضه كان فيها قعده عربي ولقيت هدي ومنار ومها وسوسو داخلين لابسيه قمصان نوم كلهم لون واحد بس الاستايل مختلف مها كانت لابسه قميص ملوش لازمه واصل لحد وسطها او تحت وسطها بكام سنتيمتر ولبني لابسه قميص طويل وليه كاب (الروب بتاع الابطال الخارقين) من كتافها وسحباه وراها ومبين نص صدرها منار لابسه بيبي دول مبين صدرها كله وفي نجمه فوق كسها وهدي و سوسو لابسين قميص عادي كل واحد مكتوب عليه حرفين من كلمه love و بصلي وقالي تحب تبداء بمين انتا ضيفنا
بصتله وقولتله انا مبتهددش ومبتنكش
احمد ياراجل انتا راجل مش ذي التاني و انا الي عزمك بنفسي
انا انا عاوز مها
لبني اخس عليك وانا الي قولت هتقول انا واتزوقتلك
انا بصراحه يا لبني انا كنت ممكن اقول انتي بس لو مها مش موجوده
مها بكسوف وبصه في الارض ممكن نطلع فوق
احمد لا الحفله هنا وبينا كلنا وببص عليه لقيته قالع ملط وواقف وبيقول لسوسو تعالي يا قلبي انتي بتاعتي النهارده ده لو كامل ليه راي تاني
هدي لا متخفش كامل ملوش في الخشن ليه في النواعم مش كده يا نواعم اقصد يا مها
مها قربت لعندي ووقفت مستنيه الخطوه الاولي مني انا حضنتها وقربت علي شفايفها ودوبت ايوه دوبت معاها في بوسه كانت كافيه تخليني اتوب عن اي ست في الكون وادمنها وفقت من البوسه علي صفاره من هدي وهيا بتقول ايوه بقي يا سيدي يا جامد يا مدوبهم في بوسه
مها بصتلها بس يا لبوه
انا مالك يا لبوه مدايقه ليه
هدي اصل مها جابت شهوتها من بوسه
احمد و سوسو بيمص ذبه ايه شكلك هتخليني اقولك عاوز اجرب
منار بطلو رخامه كامل باسها بوست عاشق مش بوست نيك اسالوني انا جربتها
مها وشها احمر وحسيت انها هتعيط لحقت وقولتلهم طب وحيات كسمك ياهدي انتي ومنار لهبوسها بوسه تانيه وقربت من مها وفعلا بوستها تاني ومحستش ب الدنيا كلها ونزلت حمالت القميص ونزلت علي رقابتها بوس وصدرها بوس وبطنها ونزلت علي كسها كانت ريحته غريبه مش منفره لا ريحه ذي مكون ذكر في موسم التزاوج وشامم الانثي بتاعتي وبوست كسها ووقفت واشتلتها و هيا اتعلقت في رقابتي وبدور علي سرير لقيت سوسو اخد وضع الكلب علي الارض وهدي ومها وضع 69علي الارض بردو فهمت نيمتها ع الارض و فضلت الحس كسها وهيا تان بصوت مكتوم ذي الي التلميذ المكسوف وهو بيرد علي مدرسه طلعت علي شفايفها بوستها وجيت عند ودنها
لو مش عاوزاني انا ممكن امشي
اتعلقت في رقابتي وقالتلي انا لو مش عوزاك مكنتش هتلمسني
الكلمه مع الفسفور مع الحبايه الي فهمت لزمتها مع جمالها و الموقف خلاني مقلعتش هدومي انا قطعتها ونزلت علي بزازها تقفيش وعض لحد مبان صوتها وهيا بتترعش تحت مني وهيا بتشخر وبتوحوح وبتترجاني انيكها
نيكني بقي ابوس ايدك مش قادره دخلت زبي مره واحده مكنتش واسعه ولا دايقه بس كانت مولعه وفضلت تتمغنج وتتمحن امممممم اااااح نيك نيك كمان اااااااه اوووووووف نيك اوعي تهدي مترحمنيش ااااااااااح اجمد وكانت عنيها مدمعه وانا بنيكها لحد مقربت اجيبهم من غير مسال وهيا تجاوب هيا لفت رجلها علي وسطي وانا فضلت ارزع اكتر لحد منا بدات اصرخ من المتعه ايوه اصرخ متعه مابعدها متعه ااااااه انا وهيا جبناهم مع بعض جبتهم في كسها بوستها وقمت قعدت وهيا لفت ونامت علي رجلي بنبص لقين كلهم بيتفرجو علينا واحمد راح شاخر احا يا مها من اول يوم وخلتيه يجيب فيكي ده الي كان حبيبك وحب سنين عمرك مخلتيهوش عملها انا هبداء اغير منك كده يا كامل
مها خليك في الشرموطه بتاعتك وملكش دعوه بيا انا وسيدي
احمد سيدك من امته
من ساعت مقابلته وعرفت انه مشافش الحاجه الي كانت ممكن تخليه ملك
احمد عندك حق بس متنساش بقي يا كيمو ان رعياك ليهم حقوق عليك وغمزلي
مها قامت و ببص علي لبني لقيتها قاعده حتي ما بتلعبش في نفسها ندهتلها
لبني ايه اخير حنيت عليا وحسيت بيا
انا هوه انا اقدر استغني عنك
لقيت احمد بيقولي عاوزك دقيقه وكمله
لبني خخخخ احا لما الدور اجا عليا تقولو عاوزك وعموما هوه ملوش في الخشن
احمد بس يا شرموطه ليفتكر ان انتي مدلوقه
لبني اه مدلوقه ملكش دعوه سيدي وهو حر يقول الي يقولو
انا استني يا لولو نشوف عاوز ايه
طلعنا برا لقيتو بيقولي لازم تريح خمس دقايق عشان الحبايه تكفيك طول اليل لو جبت كله ورا بعضه مش هتقضيهم كلهم وانا هحاول اساعدك
انا ساعد نفسك ملكش دعوه بيا
(فلاش باك مشهد لوقت قبل لقاء لبني في منطقه كامل )
قشطه اذيكو
ذكي ابو الكوك ايه اخبار الحبيتين
انا لا جامدين
ذكي حماتك بتحبك خود اتنين تانين اهم
انا بس انا مش محتاجهم
ذكي مين عارف يمكن تحتاجهم
(لحظه خروجنا من الكافيه )
انا ثواني يا جماعه هاخود حبايت صداع بس عشان مصدع جدا
(رجوع للوقت الحاضر )
لو انتا احتجت مساعده قولي
احمد ارهنك ان انتا هتهنج بدري بدري
انا موافق علي كام
احمد خمسه مليون مني لخمس تلاف منك
اتفقنا
دخلنا لقيت مها داخله قدمنا علي طول وشكلها سمعت قالت للبنات وكلهم اجم مره واحده ولقيت مها بتقولي
مها انا همثل اني اكتفيت اول مجيب شهوتي
هدي وانا هحاول اقول بدري بردو
لبني مع اني مشتقالك وعلي نار بس هقول بردو بدري
منار شوف ياسيدي عاوزني اقول امته وانا هنفز
انا محدش يمثل ولا مش واثقين فيا
هدي سيدي انتا حتي لو شارب حجات ده خطر علي قلبك احنا اربع ستات
انا مش عاوز صداع عاوز مجزره
و فعلا بدات هدي ولبني يمصو زبي مع بعض
وكل واحده حسيت انها عاوزه توريني مهارتها و مها ومنار فضلو يبوسو بعض شويه ومنار و مها نزلو يلحسو كس لبني وهدي وهما يصرخو ويشتمو فيهم عشان منار عضت لبني و مها عضت هدي قومت لبني وقعدتها علي زبي وفضلت تتنطط وتتمحن وتزوم لحد مجابت شهوتها واترعشت راحت هدي زقاها وقعدت مكانها ببص علي احمد لقيته قاعد هوه وسوسو ولما شافني ببص عليه لقيته بيقولي تيجي نعلي الرهان
انا انتا شايف ايه
احمد انا شايف ان ع الواحده خمسه مليون لخمسين الف منك بس بشرط تخليها يغمي عليها
سوسو قال يغمي عليها خليك انتا في الي مش عارف تخليه يغمي عليه و بعد كده اشرط
هدي جدعاااه يااسوسوو خلييك في حالك يا اخ انتا ااااااه مش قادره يا ولاد الوسخه وحده تيجي مكاني
لبني نطت مكانها تاني وفضلت تتنطط علي زبي وهدي جت جمب ودني قال بتبوسني
انتا واخد ايه
انا انا مبخدش انا بدي وقمت قالب لبني تحتي وفضلت انيك فيها وهيا تصوت لحد مترعشت جامد وغمضت عينها
بصيت لهدي لقيتها بتقولي لا انا مش قدره بصيت لقيت منار بتبصلي ب استعطاف و خجل وقاعده علي ركبها و حاطه ايديها علي رجلها
انا منار تعالي
منار بس انا بنت
احمد مش مهم نبقي نجوزك لسوسو
هدي نعم لا مبحبش يبقي ليا ضره
احمد جواز مؤقت وبعد كده يطلقو بس ناخود راي العروسه
منار لو سيدي موافق انا هوافق
انا بدون مقدمات سحبتها بقت تحت مني
وبكل هدوء حطيت زبي علي كسها بس مع كميه المنشطات والشهوه الي عندي محستش الا وانا مدخل نص زبي في كسها وبتحرك وهيا بتصوت فضلت خمس دقايق وجبتهم في كس منار وقعدت لقيت هدي جابت منديل ومسحت ذبي
احمد نعتبر منار كده تمام عشان الجرح لسه مين
انا لسه انتا
سوسو لا هوه انتا لا تنيك ولا تسبني اتناك
ضحكنا كلنا وانا قولتله انتا عارف مليش في الخشن جيت امسك ايد هدي قالتلي لا انا تمام ولبني كانت نايمه ذي الي في غيبوبه ومنار خرجت وقفت وزبي هايج قولتلهم احا امال اطلع اجيب واحده من بره لقيت مها بتقولي وانا للدرجه دي مش ماليه عينك
شدتها لعندي وبوستها وقولتلها الي هطلبه مؤلم وانتي غريبه
هدي يا قلبي لو هتموتني انا موافقه
لفتها وضهرها ليا وكان في وضع شوفته في فيلم اجنبي كان البطل ماسك البطله وبينيك طيزها ع الواقف بدون اي مقدمات وفعلا حطيت زبي علي طيزها لقتها رجعت وسطها مره واحده لورا ووشها احمر ورجليها اترعشت وانا حضنتها اكتر وبقيت شبه اني شايلها شويه ولقتها بتحرك نفسها عرفت انها جاهزه وبقيت اتحرك انا وارزع و هيا تان اممممممم اااااااه اه اه اه اه او براااااحه اااااح ااااااااه نزلت ب ايدي علي كسها لقيت احمد بيقولي خلي عنك حسيت ب احساس غريب اني غيران علي مها قولتله لا خليك انتا
احمد ذي ميكون حس وفعلا بعد عشر دقايق وكنت جايب في طيزها ولقيتها مطرح مدخلت ذي في طيزها انها اتعورت اشتلتها وطلعتها الاوضه حسب مدلتني وسبتها ونزلت كانت منار نزلت ولقيت الكل بيبصلي ومنار اجت في حضني لقيت احمد كسر الصمت بص يا كامل انا لحد من لحظه مكنتش مرتاحلك بس بعد الي حصل اقدر اقولك مبروك عليك 20 مليون ومبروك علينا الشراكه الجديده والشركه الجديده
انا شركه ايه
احمد شركه كامل ؤشركائه للاستراد والتصدير


[size=48]الـــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــنهاية [/size]


_________________



    الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 19 يوليو 2018 - 7:46