منتد ى ندى الاحباب

منتدى عام افلام وصور وقصص للكبار فقط

دخول

لقد نسيت كلمة السر


أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

المواضيع الأخيرة

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 100215 مساهمة في هذا المنتدى في 23482 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 19220 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو Mario فمرحباً به.

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 41 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 41 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 546 بتاريخ الأربعاء 16 فبراير 2011 - 17:51


زواج المتعة والعائلة ...

شاطر
avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:38

مش يعمل مشكله وبكرا هاجيلك الصباح كله قامت مراتي ضربتها بالقلم علي طيزها وقالت ماشي يا شرموطه بكرا تيجي وانيكك في كسك وكمان طيزك الحلوة ده ضحكوا النسوان بمياصه ومراتي قلعت الزب وراحت تلبس علشان توصل صاحبتها للباب وخرجوا واتقفلت الغرفه وانطفي النور بقيت اقدم علشان اخد فكرة عن الفيديوهاتفيها ايه ومين بيتناك وكده وكنت بافتح بطريقه عشوائيه مش بالترتيب لحد لما لاقيت فيديو وانا باقدمه لاقيت فيه السواق الهندي وبنت مراتي بس في غرفتها وكان السواق شكله غبي اسود شويه وكان زبه كبير وماسك البنت مبهدلها نياكه لحد لما نزل لبنه في كسها قامت البنت ضربته بالقلم وتقوله مش قولت ليك مش تنزل في يا ابن الكلب ونيمته علي ظهره وطلعت فوقه زي الي بيعمل حمام بس في الشارع علي جنب مش علي قاعدة حمام ولاقيتها قرفصت وحطت كسها علي بوقه وامرته يفتح بوقه ويشرب اللبن الي هينزل من كسها وفضلن كدا تقريبا لحد لما نزلت كل اللبن وكمان عملت حمام ميه في بوقه تأديبا ليه علشان يسمع كلامها لما تقوله حاجه وشتمته فوقت علي السواق الي معايا في العربيه وصلنا البيت قفلت كل شيء ونزلت من العربيه واخدت الحاجه ودخلت البيت لاقيتهم كلهم في الصالون قاعدين اول ما مراتي شافتني بقت تقوم بالعافيه وجات علي وتسألني عملت ايه قولت ليها جيبت الي انا عاوزه وروحت قعدت معاهم في الصالون وسلمت علي الست الكبيرة وعلي بنت مراتي وبنت مراتي مسكت اللاب توب تشوفه وقالت دا جميل وامكانيته روعه وموديله عالي قولت ليها ايوة ومراتي قالت كمان جيبت تليفون قولت ايوة قالت مبروك عليك والست الكبيرة باركت برده والبنت كمان ومرة واحدة قولت ليهم اخر الشهر ليكوا عندي مفاجأه الكل قالوا ايه قولت ليهم تبقي مفاجأه ازاي استنوا لاخر الشهر مراتي جات وقعدت جنبي وتقولي طيب قول لمراتك حبيبتك قولت ليها انتي بالذات مش لازم تعرفيها لانك مش هتسكتي ومش هتبقي مفاجأه كدا قالت بقي كدا قولت وانا باضحك اه طبعا بنت مراتي لاقيتها بتديني اللابتوب وتقولي لازم تجيب لي واحد زيه والا انا هاخد ده وانت تجيب لنفسك واحد تاني قولت ليها ماشي تحت امرك الي انتي عاوزه اجيبهولك وكمان ماليش بركة غير ست الكل جدتك لو نفسها في شيء اجيبه ليها لاقيتها بتقول عاوزة سلامتك واشوفك فرحان وسعيد قولت ليها متشكر وقومت علشان اغير هدومي واخدت الحاجه معايا وبالفعل دخلت الغرفه وجات مراتي ورايا ماشيه ومفشخه رجليها سمعت ضحكهم عليها بنتها وحماتها المهم دخلت الغرفه وجات مراتي وقفلت الباب ولاقيتها بتقولي كدا خليتهم يضحكوا علي قولت ليهم علي ايه بالظبط بيضحكوا عليكي قالت علي اني ماشيه مفشخه وسايبه مكوتي ورايا مترين ضحكت علي كلامها وقولت ليها مش انتي الي كنتي عاوزة واعمل ايه انا احترت فيكي قالت سيبك انا مبسوطه كدا المهم الفلوس كفت معاك قولت ايوه وكملت بشيء بسيط من معايا قالت كام


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:39

قولت يا ستي مش كتير ومش هتفرق لاقيتها قامت علي الدولاب وجابت الفين ريال وقالت خد دول الي نفسك فيه هاتوا قولت ليها انا مش عاوز حاجه الي كنت عاوزه جيبته وخلاص قالت خدهم خليهم معاك وخلاص المهم قالت تحب احضر ليك العشاء دلوقتي ولا لا قولت ليها انتوا اتعشيتوا قالت بصراحه ايوة لاني قومت من النوم وكنت جعانه واكلت قولت طيب ماشي خلي الخدامه تحضر العشاء لحد ما اغير هدومي قالت طيب وخرجت وانا غيرت هدومي وحضرت الحاجات الي هاخدها واروح غرفة التدخين علشان اقعد اظبطها تليفوني واللابتوب وكدا وحضرتهم علي الكمودينو وخرجت علشان اتعشي ولاقيت الخدامه بتحضر في الاكل قعدت علي السفرة ولان السفرة قريبه من الصالون قولت ليهم ليهم كدا اقعد اكل لوحدي ردت الست الكبيرة قالت العيب من مراتك قامت من النوم مفجوعه وعاوزه تاكل وخليتنا ناكل معاها قالت البنت انا اجي اقعد معاك علي السفرة يمكن نفسك تتفتح وتاكل رديت عليها وقولت تشرفي تعالي المهم جات وطلبت من الخدامه تجيب ليها طبق وكدا علشان هي هتاكل لاقيتها بتقولي انا اكلت قولتها برده هتاكلي قالت مش هاقدر قولت ليها هتقدري قالت انا ماشيه علي نظام اكل معين لاني باعمل رجيم مش عاوزة ابقي دبه قولت ليها مافيش مشكله لو بوظتي الرجيم النهارده وبعدين ابقي نظميه لاقيت الست الكبيرة بتقولها كلي معاه رجيم ايه الي انتي طالعه فيه ده المهم اكلنا وبعدين قومت وقولت للخدامه تجيبلي الشاي غرفة التدخين لاقيت البنت بتقولي مش هتيجي تقعد معانا شويه قولت ليها حاضر من عيني اشرب الشاي وانا بادخن سيجارة واجي اجلس معاكم قالت ماشي وبالفعل دخلت الغرفه وقعدت ادخن وانا باظبط اللابتوب ومسكت التليفون وحطيت فيه الشريحه وقعدت اظبط حاجه علي مزاجي فيه لحد ما شربت الشاي وقومت اروح اقعد معاهم وسيبت كل شيء مكانه وخرجت ليهم وقعدت معاهم نتكلم ونضحك كلامي عادي وفضلنا علي الحال ده تقريبا للساعه 11 بالليل وجيت ابص في الساعه قولت ليهم الساعه بقت 11 طيب اقوم انا اروح ادخن سيجارة واخلص الي كنت باعمله قبل ما انام واستأذنت منهم وقومت من مكاني علشان اروح الغرفه لاقيت الست الكبيرة بتقولي انا عاوزة اتكلم معاك في موضوع قولت ليها تحت امرك دلوقتي قالت ايوة قولت ليها اتفضلي قالت لا روح انت الغرفة وانا باجي وراك قولت ليها الي تشوفيه المهم مشيت علي الغرفه وعقلي كله تفكير يا ترا هي اكتشفت حاجه من الي عملتها ولا ايه قولت وانا هافكر كتير ليه شويه واعرف كل شيء منها اذا كانت عرفت ولا لا المهم دخلت الغرفه وولعت سيجارة وبرده التفكير مش عاوز يسيبني لحد لما الباب فتح وقطع تفكير ولاقيتها داخله علي وبتقولي انت لحقت تدخن قولت ليها معليش اطفيها علشان خاطرك قالت لا خليك براحتك عادي عندي الدخان مش بيدايقني المهم قولت ليه خير في ايه قالت خير مش تقلق انت عارف طبعا انك اتجوزت مرات ابني الي مات قولت ليها ايوة عارف


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:40

بيدايقني المهم قولت ليه خير في ايه قالت خير مش تقلق انت عارف طبعا انك اتجوزت مرات ابني الي مات قولت ليها ايوة عارف وده شرف لي واسف اني اخدت مكانه قالت لا ابدا دي حاجه عاديه مش فارقه المهم انا عارفه انك بتنام مع الخدامه وهي باصت لي لاقيتني مش مستغرب وقالت شيفاك عادي يعني قولت ليها سايبك تكملي كلامك وفي الاخر ارد عليكي قالت يعني انت مش هامك شيء ولا حاجه مع ان المفروض غلطت رديت عليها وانا دماغي بتفكر وبعد ماهي جات وبتصارحني وشكلها بتهددني قطعت التفكير ورديت عليها وقولت ليها ما تقولي عاوزه بالظبط قالت تنفذ الي اطلبه منك من غير ماتقول ليه قولت اشمعني هو انتي بتذليني ولا ايه قالت ايوة انا ممكن اخلي مراتك تحبسك علشان نمت مع الخدامه عملت اهبل قولت وانتي هتثبتي ازاي الكلام ده قالت انا معايا فيديو ليك وانت نايم مع الخدامه امبارح بالليل رديت عليها بطريقه تريقه يانهار اسود هو انتي بتسجلي فيديوهات ولا قالت ملكش دعوه انت تنفذ الي اطلبه منك هاخليك تعيش ملك عصيت امري للاسف هاخليك تروح ورا الشمس رديت عليها وقولت اولا انا مش باتهدد ثانيا نلعب علي المكشوف مدام انتي كشفتي ورقك بسرعه قالت يعني ايه قولت ليها انتي معاكي فيديوهات وانا كمان معايا فيديوهات كامله من يوم ما بدأتي تعملي كدا وكمان اتفرجت علي حاجات منهم علي السريع قالت ازاي وجيبتهم منين قولت ليها انتي فكراني اهبل مش عارف ايه الي بيدور حوليه انا من اول يوم دخلت فيه البيت ده وعرفت ان انا بيتسجل لي بس مين الي بيسجل مش عارف لحد ما دورت وعرفت ان حضرتك الي بتسجلي وكمان اجهزة التسجيل عندك في الغرفه في الشفنيرة الصغيرة تحت شاشة العرض قصاد السرير بلهجة تهديد انت مين الي خلاك تدخل غرفتي انتي حرامي رديت بسرعه وقولت بلاش اسلوب التهديد ده وانا مش حرامي ولا باسرق فلوسكم لو انا سرقت فانا سرقت دليل برأتي وحاجه تحميني منك ومن تهديداتك دي وبعدين لما تتكلمي معايا مش تهدديني تاني انتي فاهمه لاني معايا الي يحط رقبتكم انتوا التلاته تحت السيف مع الستات التانيه ولا ايه وعلي فكرة علشان مش تتعبي نفسك الفيديوهات نسخها منها معايا هنا علي اللابتوب ولو عاوزاه خديه وقومت قربت منها اللابتوب مسكته بايديها بس للاسف في نسختين كمان موجودين واحدة هنا في السعوديه والتانيه راحت مصر علشان لو حصل لي اي شيء حتي ولو موت طبيعي الحاجات ده تتقدم للشرطه وللسفارة المصريه هنا والسفارة السعوديه في مصر غير كدا الفضيحه علي جميع قنوات الدش والمواقع علي النت وانتي بقي ومزاجك انا مش من النوع الي بيتهدد انتي فاهمه انا كنت باعملك بكل احترام وكنت باعتبرك زي امي بس للاسف امي مش قواده زيك بتشغل ستات تحت منها للمتعه وما خفي كان اعظم قولتي ايه ردت علي وقالت انت عاوز ايه قولت انا عاوز كتيييراولا عاوز افهم بتعملي ليه كدا ردت علي وقالت دا حوار طويل وموضوع كبير صعب تفهمه دلوقتي قولت بس لازم افهم قالت ان احنا من غير رجاله وازواجنا ماتوا كيف هنعيش من غير متعه وان الي بيجي علشان يتجوزنا طمعان في اموالنا قولت وبعدين قالت ولا قبلين لحد لما صديقه لي جابت لمرات ابني العضو الذكري الي عندها علشان ننام بيه مع بعض مانعا للفضايح قولت اه شوفت مراتي وهي بتنيك بيه شيخه قولت وانا بستفذها علشان اشوف ايه اخرها قالت هو انت شوفت دي كمان قولت شوفت بعض المقاطع علي السريع بس انا عاوز اتفرج براحت وعلي مزاج ومن غير دوشه قالت الفيديوهات عندك اتفرج براحتك عليهم قولت لا هاتفرج عليهم في غرفتك ومن علي سريرك وانتوا التلاته قاعدين معايا علشان يبقي كله عارف المطلوب منه ايه ويبقي عارف اني كلمتي هنا فوق الكل انا الي ادي اوامر مش انتي قالت حاضر قولت كدا خلص الكلام وانتي روحي علشان تعرفيهم بس عرفيهم كويس اي حركة غدر انتوا التلاته رقبتكم هتبقي تحت السيف غير النسوان التنيه زي شيخه غير السواق الهندي والخدامه انتي فاهمه بقي الباقي قالت ماشي قولت ليها ياله روحي انا بعد شويه هاجي الغرفة وانتظروني هناك علشان اتفرج قالت طيب بس في مشكله قولت ايه هي قالت في واحده صاحبة مراتك جاية الصبح ودي لازم نصورها قولت ليها وطيب وايه المشكله ما تصوريها زي ما ناتي عاوزة قالت عاوزينها تتصور معاك علشان نكسر عينها لانها طالعه فيها قوي وعينها قويه قولت طيب ماتصوريها مع مراتي وهي بتنيكها بالزب الجلد الي عندها ( طبعا انا قصدت اتكلم علي المكشوف علشان مش تفكر تعمل معايا شيء ودول نسوان وكيدهم نصيبه ) بصت لي باستغراب علشان باكلمها كدا عادي كأنها مراتي او عشيقتي وقالت لما تبقي الواحده مع واحده يبقي عادي بيسموه مرض وهتتعالج منه انما لما تبقي مع راجل بتبقي اقول ومش تقدر تفتح بقها وتعمل الي احنا عاوزينه قولت طيب افكر وابقي اقولك ردي وانا باتفرج علي الفيديوهات عندك في الغرفه دلوقتي في حاجه تانيه قالت لا مافيش غير ده قولت ليها ياله اخرجي قولي ليهم علي الي حصل وبعدها ابعتي لي مراتي تاخدني علشان اروح غرفتك ولو مش جات انتم احرار بقى ومش تزعلوا من الي يحصل قامت من مكانها وشوفت في عنيها نظرة الذل والانكسار كأنها بنت بنوت وانا اغتصبتها واخدت شرفها ومشيت من قدامي وقفلت الباب وانا فضلت افكر لازم اتصرف اعمل ايه لازم احمي نفسي منهم باي طريقه واشيل دليل خارج البيت باي طريقه المهم قولت بكرا اشوف اي صرفه للموضوع ده وقطع افكاري دخول مراتي علي ووشها في الارض وقالت احنا جاهزين قولت ليها ادخلي عاوز اتكلم معاكي شويه دخلت وقفلت الباب وقعدت وبدأت كلامي معاها وقولت ليه تعملي معايا كدا انا بجد اخلصت ليكي واعجبت فيكي وعلي استعداد تام اني اعمل اي شيء يسعدك ليه تحطيني في الموقف ده انا عملت ليكي ايه لاقيتها انهارت في البكاء ومش عارفه تتكلم المهم بتفكير مني قولت لازم احسسها بالامان علشان مش يتغدر بي وروحت عليها اخدتها في حضني وبوستها من راسها لاقيتها واطت علي رجلي وبتبوسها وهي بتعيط وتقولي ابوس رجلك مش تزعل مني انا كمان اعجبت بيك وحبيتك ومستعده اعمل اي شيء علشانك بس ارجوك بلاش الفضايح قولت ليها لو انا فضحتك دلوقتي هاستفيد ايه انما طول ما انا عايش في امان يبقي خلاص انتوا كمان في امان المهم قولت ليها ياله نروح الغرفه التانيه دلوقتي قالت ماشي ياله وطلعنا روحنا علي الغرفه لاقيتهم قاعدين علي الارض جنب الشاشه وانا روحت قعدت علي السرير وجيبت مراتي جنبي وقولت ليها عاوز اتفرج من البدايه ومن غير اي مقاطعه ياله شغلي التسجيل نشوف وبالفعل فتحت التسجيلات وقعدنا نتفرج وكان اول فيديو لمراتي مع واحده صاحبتها وبنفس الزب الصناعي ووبقيت وانا باتفرج باتريق علي مراتي واقولها انتي بتعرفي تنيكي حلو اهو ضحكت ومش اتكلمت وفضلنا علي الوضع ده بنتفرج عليهم لحد لما شوفت ............؟؟


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:41

الجزء الثامن

شوفت السواق الهندي طالع من الحمام وزبه واقف وكانت مراتي ماسكه صاحبتها وبتنكها خلفي وضع الحصان وكان وشهم للسرير وظهرهم للحمام يعني صاحبتها مش تشوف السواق وهو جاي من الحمام ومراتي شاورت للسواق علشان يستني ويقف وراها وفي حركة واحدة مراتي طلعت الزب الصناعي وكان ركب مكانه زب السواق بطريقه سريعه ومراتي رجعت لورا علشان مش تشوفها صاحبتها و لاقيت صاحبتها بتقول ليها مال زبك صغر ليه كدا واشتغل السواق الهندي بكل طاقته علشان يهيجها اكتر من غير اي صوت وصاحبتها راحت في عالم تاني من الاهات والتأوهات ومراتي اختفت دخلت الحمام لحد لما السواق الهندي خلاص هينزل لبنه وبقي يزمجر ويطلع صوت وقت التنزيل في كسها وهي فاقت علي صوت الزمجرة واتنفضت من مكانها وعدلت من نفسها تشوف ايه الي بيحصل لاقيت السواق هو الي كان بينيكها وبتقوله انت بتعمل ايه قالها كنت باعمل دق دق معاكي ( يعني كنت بانيكك ) وراحت ضرباه بالقلم ومسكت هدومها علشان تداري بيها نفسها دخلت مراتي عليها وتقول ليها مالك في ايه ردت عليها هو ايه الي في ايه مين جاب ده هنا وبعدين انا كنت معاكي انتي مين دخله هو ردت مراتي عليها وقالت بس اهدي خلينا نتكلم بعقل ردت هي انتي خليتي في عقل انتي خلتيني شرموطه وقعدت تعيط وجت مراتي واخدتها في حضنها وطلبت من تقعد وقالت ليها اهدي بس انا حسيتك محرومه من زب راجل وان الزب الجلد مش مكيفك علشان مش بينزل لبن وانه مش بتاع راجل قالت صاحبتها هو انا اشتكيت ليكي يا ستي قالت مراتي من غير ما تشتكي يا حبيبتي انتي صحبتي وحبيبتي ومش هان علي اشوفك محرومه واسيبك كدا اهدي بس وقوليلي بصراحه ايه رايك في زب الهندي مش متعك حلو ساكته مش بترد قالت مراتي يا هبله انا سرك وسترك ومافي حد يعرف بالي يحصل هنا غير احنا التلاته ردت صاحبتها وقالت افرضي ابن الكلب ده فضحني قالت ولا يهمك مش تخافي منه بصي انا هاثبتلك انه تحت امري ولو فتح بوقه اقتله واستني وشوفي وقامت مراتي تأمر السواق الهندي تعالي يا كلب هنا ونام علي الارض راح السواق نايم علي ظهره وجات مراتي فوق بوقه وجابت حزام الزب الصناعي علي جنب وعملت حمام ميه في بوقه ولما خلصت سألته تعرف الحرمه دي ( يعني الست دي) قال ليها لا مش اعرفها ولا عمري شوفتها طيب لو حبيت تفتح بوقك بالي حصل هنا شو اسوي فيك قال ليها ابقي اقتليني قالت طيب ليه نزلت لبنك في كسها قال ليها مش استحملت نار كسها ومقدرتش اطلع زبي الا لما ينزل قالت مراتي ادبا ليك لازم تشرب البن الي نزل في كسها علشان تتعلم مش تعمل كدا تاني غير في عقاب تاني بس بعد ما تشرب اللبن وجات علي صاحبتها وقالت ليه اقعدي علي بوقه وخرجي اللبن الي في كسك في بوقه قالت صاحبتها لا مستحيل راحت مراتي عليها تكلمها بصوت واطي مش مسموع ولاقيت صاحبتها بتقول ليها انتي شايفه كدا قالت ايوة حبيت اعرف مراتي قالت ايه قومت سألتها وقولت انتي كنتي بتقولي ايه ليها ردت علي وقالت كنت باقولها لازم تعملي كدا علشان تذليه وبعد كدا يسمع كلامك ومش يقدر يفضحك المهم جات صاحبتها وقعدت علي بوقه علشان تنزل اللبن وبقت تحزق جامد قام السواق قرب لسانه من كسها وقعد يلحس في كسها لاقيتها حسيت بالمتعه وبقت مش عاوزة تقوم لحد ما مراتي قطعت علي اللحظه دي وقالت ليها ياله قومي وانت كمان قوم وتعالي هنا قام السواق وجه عندها وقال ايوة قالت ليه لف


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:43

وشك واديني ظهرك نفذ السواق قالت ليه وطي وافتح طيزك نفذ السواق الامر وجات مراتي عليه بالزب الصناعي وبقت تدخله في طيزة وقعدت تحاول علشان يدخل بس مش عرفت راحت جابت كريم بسرعه ودهنت بيخ طيز السواق وكمان الزب الصناعي وقعدت تحاول لحد لما دخلته بالضغط والسواق صوت زي العلوق وصاحبتها واقفه بتضحك واتشال منها الخوف والحرج وبعدين مراتي التفت ليها قالت ليه مبسوطه دلوقتي قالت ليه انتي احسن صاحبه لي في الدنيا مش عارفه ارد ليكي جميلك ازاي قالت ليها مراتي جميل ايه يا عبيطه احنا اعز اصحاب وعلشان اثبتلك انك حبيبتي انا هاسيبك مع السواق وانتي خليه ينيكك ويمتعك زي ما انتي عاوزه واعملي الي انتي عاوزة قالت صاحبتها لا ياختي كفايه الي حصل توبه قالت ليها يا عبيطه ده فرصتك علشان تتمتعي بمزاج المره الي فاتت كنت فكراه الزب الصناعي ودلوقتي عندك زب حقيقي وبعدين زبه مش صغير وحلو وانتي جربتيه ياله يا عبيطه انا هاسيبك وادخل الحمام اخد دوش علي بال ما يخلص معاكي وانتي سيبي نفسك لمتعتك وانا التفت للسواق وقولت ليه شوف المدام عاوزة اية ونفذ الي تطلبه منك من غير كلامك انت فاهم قال اوك وراحت مراتي خدت بوسه من شفايفها علي السريع وقالت ليها مبروك دخلتك وضحكوا الاتنين بمياصه ودخلت مراتي الحمام وراح السواق قرب منها وقال ليها عاوزاني اعمل قالت صاحبتها مش عارفه قال السواق عاوزة انيكك هي وطت وشها في الارض ومش اتكلمت راح السواق مد ايده علي كسها وقعد يلعب فيه لحد ما سمعنها منها تنهيدة جامده زي مايكون بيدخل زبه وقرب منه وعاوز يبوسها في شفايفها قالت ليه لا بلاش قرف انت بوقك حمام اصلا نزل السواق علي بزازها يرضع ويعصر فيها وهي راحت في عالم تاني وبقت مش قادرة تقف علي رجلها شالها السواق وراح بيها علي السرير ونيمها علي ظهرها وطلع هو كمان علي السرير وقعد بين رجليها و مسك زبه وبدأ يلعب في كسها بيه لحد لما صوتت جامد وقالت ليه دخله بسرعه ياله دخله قام السواق مدخله جات هي شهقت جامد وصوتت وخرجت متعتها غير لما شوفتها مع مراتي لحظه ما ناكتها واسرع السواق من نفسه وبقي يخليها تغير الاوضاع وعمل معاها اوضاع كتير لحد ما قرب ينزل راح قايل ليها انا هانزل قالت ليه نزل جوة كسي نزلهم كلهم جوه كسي وبقي السواق يزمجر ويصدر اهات عاليه وهي كمان اتشنجت وبقت تصوت وزي ما يكون واحد بيحط شطه في كسها لحد ما خلص ونزل وارتمي فوقها قامت ضرباه بالقلم وقالت ليه قوم ابن الكلب انت فاكر ايه تعالي نام علي ظهرك وراحت قعدت فوقه وبقت تنزل اللبن في بوقه علي سبيل التهديد وشكلها عادة زفت عندهم المهم السواق مش سابها وبالفعل نام وهي قعدت فوقه قام السواق بقي يلحس في كسها ويحسس علي طيزها الكبيرة ويلعب في خرم طيزها بس كان من الواضح انها كانت عاوزة كدا علشان يعمل زي ما عمل في اول مرة لحد لما نزلت لبنه ولبنها معاه في بوقه وقامت من فوقه راحت علي الحمام وقام السواق حصلها وبعد شويه خرج السواق لابس هدومه و بعدها طلعت مراتي وهي بعد لما اخدت دوش ونظفت نفسها ولبست وراحت لمراتي وقعدت تبوس فيها وتشكرها علي الي عملته وخرجوا بصيت للعنود ودا


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 25 سبتمبر 2018 - 5:07