منتد ى ندى الاحباب

منتدى عام افلام وصور وقصص للكبار فقط

دخول

لقد نسيت كلمة السر


أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

المواضيع الأخيرة

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 100215 مساهمة في هذا المنتدى في 23482 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 19220 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو Mario فمرحباً به.

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 41 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 41 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 546 بتاريخ الأربعاء 16 فبراير 2011 - 17:51


زواج المتعة والعائلة ...

شاطر
avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:34

الصباح وبعدين ديرت وشي الناحية التانيه لاقيتها بتقولي مالك لسي عاوز تنام قولت ليها لا قالت طيب مالك قولت ليها يعني انتي مش عارفه عملتي ايه قالت لا حبيبي مش عارفه ايش فيه ايه رديت عليه وقولت يعني امبارح تخليني اخد الحبايه وتسبيني وتروحي تنامي وانا اقعد والع مش عارف اعمل ايه في غرفة التدخين لحد لما دخلت علي الخدامه وخليتها تعمل شاي وامرتها تقعد معايا ونيكتها لاني كنت تعبان قالت انا اسفه حبيبي مش عارفه انا عملت كدا ازاي ونمت من غير ما احس مع اني كنت هاموت عليك وبعدين انت بهدلت الخدامه لما قايمه هي الصبح مش قادرة تمشي وماشيه فاشخه رجليها باسألها مالي حكت لي علي كل شئ قولت ياسلام وانتي عاجبة كدا يبقي مراتي في حضني واجي اصحيها مش عاوزة تقوم وتقولي عاوزة انام وتسيبني في الحالة دي انا راحتي معاكي انتي مش مع الخدامه رديت علي وقالت وبعد ما ارتميت في حضني انا اسفه حبيبي مش هاكررها تاني سامحني حبيبي قولت ليها عقابا ليكي مافيش نياكه النهاردة وده العقاب ردت بسرعه وقالت لا حبيبي علشان خاطري اضربني ادبحني بس لا تقول كدا قولت مافيش غير كدا علشان تحسي بالنار الي حصلت لي امبارح لاقيتها بتتأسف وتحلف انها مش هتعمل كدا تاني ولاحظ انها بتعيط قولت ليها خلاص سامحتك بس بشرط قالت بسرعه وعنيها بترقص من الفرح انت تأمرني مش تشرط قولت ليها اولا لو حصل تاني كدا العقاب هيكون مافيش نياكه لمدة اسبوع مش يوم لاقتيها بتقولي دا عقاب قاسي قوي قولت ليها دا الي عندي قالت موافقه وثانيا ايه قولت ثانيا انا عاوز لابتوب قالت تعمل بيه ايه قولت اسلي بيه وقت فراغي اولا وثانيا اخلص عليه بعض من شغلي قالت طيب ما عندك لابتوب بنتي خده اعمل الي انت عاوزة بيه قولت لا ده حاجه خاصه بيها وانا مش باحب ادخل في خصوصيات حد وهي ممكن تتدايق بس عمرها ما هتقول وانا استحاله اعمل كده قالت طيب انت دماغك ناشفه ناشفه بس في الاصول ولا دا يزعل قالت لا حبيبي الي انت عاوزه انفذه طيب امتي عاوزه قولت ياريت النهارده طيب عاوزة نوعه ايه قولت ليها انا اخرج اشتريه افضل واعمل الي انا عاوزة عليه براحتي لو عاوزة تيجي معايا تعالي قالت انت عاوز تخرج معايا قولت اكيد طبعا حبيبي انا اتشرف بيكي خادتني بالحضن قالت لي بحبك قوي وقالت طيب نخرج بعد الساعه 4 العصر علشان يبقي كله خرج من الراحه ويكونا فاتحين قولت ماشي موافق لاقيتها بتقولي بدلع ومياصه مافيش نيكه صغيرة لحبيبتك قولت اكيد طبعا بس اروح الحمام اغسل وشي واعمل حمام ميه وارجع اشوف كسك عاوز ايه لاقيتها بتقولي هو انا هاسيبك انا هاجي معاك وامسك زبك وهو بينزل ميته واغسله كمان قولت براحتك تعالي ياله وقومنا علي الحمام ودخلنا علي الحمام وقلعت الطقم الداخلي الي كنت لابسه كله وروحت اعمل حمام ميه جات هي ومسكت زبي وبقت مسكاه زي الي ماسك خرطوم وبيرش ميه في الشارع وتضحك وبعد ما خلصت قولت ليها بسرعه اخد دوش سريع وبالفعل دخلت الدوش وهي قلعت وجات معايا في الدوش وبقت تغسل في زبي لحد ما وقف مسكتها في الدوش ابوس فيها تحت الميه وبعدين ديرتها علشان ادخله في كسها قالت لا حبيبي تعالي علي السرير عاوزه اتناك احلي نيكه واحلي من نيكة الخدامه طلعت من الدوش وهي ماسكه زبي وتسحبني وراها واخدنا مناشف ننشف بيها الميه وروحنا علي السرير وبدأت المعركة بصراحه كنت اول مرة انيكها من غير ما تفكيري يكون مشوش من الافكار والحاجات الي بتحصل لاني قربت علي الحقيقه وقعدت انيكها بكل الاوضاع وشكل حباية امبارح كان لسي فيها تأثير ولما خليتها تعمل وضع الفرسه وجيت ادخله في كسها لاقيتها بتقولي حبيبي نفسي تنيكني في طيزي علشان خاطري قولت ليها انتي اتناكتي منه قبل كدا


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:35

وعلشان تصدق هاحكيلك حكاية طلاقي بسرعه بص يا سيدي طبعا انت عارف البنت ايام الجامعه بيكون ليها صديق وحبيب وكدا قولت ايوة اكيد طبعا مع ان عندكم تشدد فظيع قالت ايوة وفي يوم السائق اتأخر علي وكنت واقفه منتظرة السائق اتصلت بحبيبي يجي علشان يوديني البيت لان كانت الكليه في مدينه تانيه عن مكان البيت تبعد تقريبا ساعه بالعربيه المهم اتصلت علي السائق بعد ما ركبت باقوله انت فين قالي انه لسي طالع من عند البيت علشان يجي ياخدني طبعا اتعصبت عليه وقولت ليه ينتظرن عند بداية الطريق لاني جايه في عربيه تانيه وهانزل منها واركب علشان يوديني البيت المهم قالت حاضر وانا كنت راكبه مع حبيبي بالعربيه وكنت شالحه النقاب لفوق ووشي بيشوفه هو وانت عارف الوضع هنا لما بنت تبقي راكبه مع شاب بالعربيه ايه الي بيحصل قولت ايه الي حصل كان باستهبال يعني قالت بدأ يتغزل في و كدا وانا كنت موطيه وشي بابص علي رجلي ومكسوفه وهو عمال يحكي ويتغزل ويقول انه نفسه يتجوزني وهيموت علي واتجرأ اكتر في الكلام وانه نفسي يبوسني ويحضني وانه يحس بيا بين احضانه وانا بالتفت ليه جات عيني علي ايده اليمين لاقيته ماسك بتاعه ويلعب فيه واستغربت من حجمه رجعت تاني ابص علي رجلي وزادت ناري واحنا في الطريق قالي ان ليهم استراحه قريبه كلها 10 دقايق بالعربيه جوه في البر ( يعني في الصحرا ) تعالي افرجك عليها قولت ليه لا اخاف اتأخر علي البيت بلاش اليوم قالي مش هنتأخر هنشوفها ونرجع علي طول بصراحه انا كنت عاوزة اروح لان كنت في قمة محنتي وان كان نفسي بجد يحضني لاني كنت باحبه المهم روحنا علي هناك ودخلنا الاستراحه مافيها احد وقعد يفرجني الاستراحه بسرعه لحد ما وصلنا غرفة نومه ولاقيته بيقولي دي غرفتي لما نتجوز هنبقي علي السرير ده لو عاوزة اغيره اغيره وانتي اختاري الي عاوزاه المهم رديت عليه وقولت لا حلو زياله بينا بقي علشان مش نتأخر وبالتلفت علشان نمشي لاقيته ماسك ايدي وبيقولي 5 دقايق بس وقرب مني وقال بجد نفسي احضنك واخد منك بوسه وطيت في الارض وقولت اخاف نغلط وتبقي نصيبه قالي لا تخافي حبيبتي انتي من اللحظة زوجتي ورفيقة عمري مادريت بنفسي الا في حضنه وحسيته مهتاج علي الاخر وان بتاع لاصق في من تحت انا كمان هجت ومحنتي ولعت ولاقيت ايده تمسكني من دقني وبيرفع وجهي لفوق وقرب من اكتر وباسني من شفايفي بوسه طويله لحد ما حسيت اني رجلي مش شيلاني وبقيت في عالم تاني مش صحيت منه الا علي شئ بيخترقني ويلسعني من تعت وقتها عرفت انه خلاني امرأة مش بنت وبعدها لاقيته نزل وسابني ونام جانبي قومت ابص علي نفسي لاقتني كلي عريانه وهو كمان عريان بس ازاي خلعنا ثيابنا معرفش كنت في عالم تاني ما فوقت منه الا علي اللسعه والم معاشرته لي وشوفت نفسي من تحت لاقتني بينزل مني شيء ابيض ممزوج بالدم ساعتها بكيت وقولت انا بقيت عار علي اهلي والحاجات الي انت عارفها دي هو قعد يهدي في وقالي مش تخافي انا هاتجوزك لاني بحبك شوفي امتي اجي اقابل اهلك ونتجوز باسره وقت اطمنت شويه وفوقت علي التليفون بيرن لاقيته السائق قولت ليه انا جايه خلاص قربت منه 15 دقيقه واكون عنده قومت من مكاني البس بسرعه واطلب منه يوصلني للسائق قالي حاضر وركبنا وجيت علي البيت وبعد يومين روحت لجدتي وحكيت ليها الامر وخوفت انه مش يجي يتزوجني زي ما قال وكنت دايمه الاتصال بيه قدام جدتي وهو يوعدني بالجواز وقالي الخميس ده لا الخميس الي بعده باكلم حد من اهلك ويكون ابي جه من السفر قولت ماشي هانتظر المهم قعدت انتظر لحد ما حصلت مصيبه مكنتش اتوقعها قولت ليها ايه حملتي منه قالت ياريت كنت حملت وهو فضل عايش قولت ليه هو مات ايه الي حصل قالت الندل كان بيعرف بنات كتير وفي يوم اتمسك مع بنت جات عيلتها ومسكتهم مع بعض وكان فعلهم فيه انهم قطعوا ليه عضوة ودبحوة بعد لما اتأكدوا انه لسي مش عمل في البنت شيء وخدوا البنت وخرجوا وانا بقت ناري نارين مابقتش عارفه اعمل ايه بعد ما عرفتش من الناس بالحادثه والكلام ده جريت روحت لجدتي حكيت ليها الي حصل وقولت ليها كل شيء وسألتها انا هاعمل ايه ردت علي وقالت مش تخافي انا هاتصرف بعد اسبوع لاقيت ابن عمي جاي علشان يطلبني للزواج وامي فرحت ورحبت كتير وجدتي كمان بس انا كنت مش فرحانه ومش موافقه وامي استغربت ليه مش موافقه عملت حجة التعليم وكده وهي مش مقتنعه وكانت جدتي قاعده معانا تبصلنا وتضحك باقولها بتضحكي علي ايه يا جدتي ما انتي عارفه كل شيء قالت امي عارفه ايه هو في ايه مخبينه علي جدتي ردت علي امي وقالت انا هابقي احكي ليكي كل شيء بس اصبري اتكلم مع البنت شويه وبصت لي وقالت بصي يا حبيبتي انا الي رتبت للجوازة دي بيني وبين ابن عمك ومافيش حد يعرف بكدا غير انا وهو بعد ما حلفته واخدت منه عهد انه


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:36

مش يجيب سيرة لحد رديت عليها باستغراب انتي الي رتبتي طيب ازاي وانتي عارفه اني مش بنت امي اتنفضت من مكانها ووقفت وقالت ايه مش بنت يعني ايه فهميني رديت عليها جدتي وقالت ليها انا مش قولت هافهمك كل شيء اقعدي بس واصبري لما اخلص مع البنت وبعدين قالت لي انا اتفقت وهو عارف كل شيء وبالي حصل بس مين هو الي عمل كدا مش قولت ليه اي اسم المهم انه هيتجوزك لفترة معينه وبعدها تتطلقوا عادي حبيتوا تكملوا مع بعض خير وبركه مش حبيتوا عادي اطلقوا وبعدها تبقي تتجوزي اي واحد وراسك مرفوعه روحت علي جدتي واخدتها بالحضن وبوست ايديها وشكرتها علي الي عملته وقولت انا موافقه لاقيت امي بتقول طيب انا عاوزه افهم جدتي طلبت مني اروح غرفتي وقعدت مع امي وحيكت ليها كل شيء بالتفصيل والاتفاق الي عملته وانه في ليلة الدخلة هيجيب دم من اي حتف ويكون محتفظ بيه في بيته ويقوم بالواجب كامل وقتها اتكلمت انا وقولت يانهار اسود دي حكايه ولا في الف ليله وليله وبعدين ايه الي حصل قالت اتجوزنا وبعد 3 شهور اطلقنا بعد ما ذلني وهددني بالفضيحه لو مكنتش ادفع ليه فلوس وبالفعل جدتي دفعت ليه مليون ريال علشان يتخرس ويسكت واطلقنا ويعدها باسبوع مات هو كمان ضحكت انا كمان وقولت ليها هو انتي الي بيقع تحت ايدك بيموت ولا ايه لا يا ستي خليكي بعيد عني انا مش عاوز اموت ضحكنا احنا الاتنين بصوت علي وقولت ليها هو مات ازاي حد قتله قالت لا طبعا مات في حادث علي جسر الملك فهد وهو راجع سكران من البحرين والعربيه ولعت بيه وهو كان فيها قولت يانهار منيل ابعدي عني يا بت انتي دا الي بيجي عليكي بيموت وانا يا ستي مش عاوز اجي علي حد روحي يسهلك بعيد عني سلام من بعيد لبعيد ولا اقولك من غير سلام خالص ضحكت بصراحه كأنها عمرها ما ضحكت علي كلامي وقعدنا ندردش وحبيت اعرف تعليمها قالت انها اتخرجت من كليه هندسه قسم معلومات ونظم الحاسب الألي رديت عليها وقولت حلو قوي انتي عارفه اني معايا نفس المعهد بس من مصر وتخصصي كمبيوتر بس علشان بحب الشبكات والانترنت اخدت كذا دورة في الشبكات وكدا قالت كويس قالت لي انها بتحب الكمبيوتر والمجال ده قولت ليه انتي ليه مش بتشتغلي قالت اعمل بالشغل ايه احنا اغنياء كتير ومش محتاجه قولت مش موضوع محتاجه او غيره بس تضيعي وقتك بدل ما تملي من القعده قالت لي القعده مع جدتي احسن من مليون شغل وتسليه قولت ...... يخليكم لبعض ولا تتحرموا من بعض قالت شكرا وادينا بقينا اصحاب واسرارنا مع بعض قولت اه بس من بعيد لبعيد انا مش عاوز اموت عاوز اتمتع بشبابي ضحكت وقالت ماشي يا سيدي كان في الوقت الي بنحكي فيه كانت الخدامه جابت الاكل وحطيته ومشت وانا نسيته خالص وانتبهت لكلامها ونسيت اي شيء وكنت كل الي باعمله اني بادخن وانصت لكلامها ولما خلصنا كلام لاقيت الاكل قدامي وبرد قولت الاكل برد ياله مش مهم لاقيتها بتقول استني اخلي الخدامه تحضر بالمرة الغدا ونتغدى مع بعض قولت ليها متشكر يا ستي هاتعبك معايا بس لو ياريت كباية شاي كدا علي السريع قبل الغدى قالت حاضر من عنيكي قولت ليها لا من المطبخ قولنا ايه من بعيد لبعيد انا مش عاوز اموت يا ماما ضحكت وخرجت وانا سندت ظهري علي الحائط وقعدت افكر ليه حكيت لي الحكايه دي مع ان كدا مافيش حد يعرف فضيحتها وكمان موضوع الشغاله بتكلمني فيه ليه مع انه يخص امها بس مش حد تاني لاني يعتبر باخون امها بعلمها مش باخونها هي علشان تيجي تكلمني فيه المهم بابص في الساعه لاقيتها 3.30 دقيقه العصر قولت اقوم البس واجهز نفسي واخلي مراتي تصحي علشان نخرج روحت علي غرفتي لاقيت مراتي لسي نايمه باصحي فيها باقولها ياله علشان نخرج قالت مستحيل مش قادرة اخرج روح انت اخرج وهات الي انت عاوزة عندك فلوس في الدولاب خد منها 5 الاف ريال او اكتر لو عاوز وشوف الي انت عاوزه واشتريه المهم قولت ليها طيب وفتحت الدولاب الخاص بيها واخدت منه 5 الاف ريال ولبست وحطيت الفلوس والفلاشتين والهارد في جيبي وخرجت لاقيت الاكل والشاي جاهزين وبنتها بتقولي انت كنت فين انا عملت الشاي وقعدت ادور عليك قولت يمكن راح للحمام او شيء قولت ليها اني خارج اشتري لابتوب وكدا قالت طيب محتاج مساعده او فلوس قولت ليها متشكر ياله نتغدى علشان اخرج قالت ياله وندهت علي الخدامه تحضر شاي تاني بسرعه لحين ما نتغدي لان الشاي التاني كان قرب يبرد وبالفعل اتغديت وشربت


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:36

شيء قولت ليها اني خارج اشتري لابتوب وكدا قالت طيب محتاج مساعده او فلوس قولت ليها متشكر ياله نتغدى علشان اخرج قالت ياله وندهت علي الخدامه تحضر شاي تاني بسرعه لحين ما نتغدي لان الشاي التاني كان قرب يبرد وبالفعل اتغديت وشربت الشاي وخرجت واخدت السائق بالعربيه وروحت علي مول هناك وقعدت اتفرج علي الاجهزة لحد ما وقعت علي جهاز ممتاز وكويس اشتريته وكان سعره 2250 ريال والراجل في المول قالي حضرتك عاوز تنزل ليه ويندوز ولا ايه قولت ايوة النسخه الاصلي وبس لحظه لما اقسم الهارد بنفسي بالطريقه الي انا عاوزها طلبت منها سي دي يكون عليه هيرنز علشان اقوم بتقسيم الهارد ببرنامج معين فيها وبالفعل جبها لي وقومت بالتقسيم وسيبت الجهاز ليه يعمل ويندوز وروحت اشتري تليفون جديد لي وكمان شنطة لابتوب وبالفعل اشتريت الشنطة وكمان التليفون 6 بلاص الجديد وعملت ليه المطلوب جراب واسكرينه زجاج ضد الكسر ورجعت علشان اجيب اللابتوب واخدته وروحت علي العربيه وشغلته وقعدت افكر واقول اعمل ليه باسورد واحط الحاجات دل عليه ولا اسيبه كدا المهم قولت سيبه كدا فاضي بس حط الحاجه والشغل عليه بس لازم اخفي التسجيلات عليه وبالفعل عملت كدا وقولت لما فتح منه تسجيل اشوف فيه ايه بالظبط واخترت تسجيل قديم من قبل زواجنا بتقريبا اسبوعين او اكتر وفتحت اشوف فيه ايه ولاقيت ....................؟


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:37

الجزء السابع

طبعا لاقيت الفيديو مدة طويله وكان لغرفتي بس البدايه كان فاضي في الاول الغرفه مظلمه بس لحد ما اتفتح فيها الباب واتنور الاضاءة بتاعتها وكان الي داخل الغرفه مراتي وكمان معاها واحدة ست بس كانت لابسه نقاب وطبعا مش اعرف هي مين اساسا المهم قولت اتفرج لاقيتهم قعدوا علي السرير وقعدوا يحكوا كلام عادي قولت قدم شويه الفيديو لحد لما تشوف فيه ايه وبالفعل قدمت الفيديو لحد ما لاقيت اغرب من الخيال وشيء اساسا مكنتش اتوقعه نهائي لاقيت مراتي لابسه زب صناعي كبير وليه احزمه بنفس طريقة الكلت بالظبط ولابسه وعماله تنيك في الست دي رجعت الفيديو تاني علشان اجيب من بدايه ما بدأو علشان اعرف بالظبط ايه الي بيحصل وبالفعل رجعته و لحد ما جيت علي بداية الست وهي بترفع النقاب وشوفت الي بيحصل كان حاجه خيالي بدأت مراتي في مسك بزاز الست وتلعب فيهم وتبوسها من شفايفها وهاجوا علي بعض وكانت البدايه سحاق لحد لما قاموا يقلعوا كل ثيابهم ومراتي راحت علي شفنيرة صغيرة مقفوله بمفتاح وفتحتها وجابت منها الزب الصناعي وبدأت تلبسه وكان الكلام واضح وباسمعهم والست بتقولها هتعملي ايه ردت مراتي هانيكك مش عاوزه يا شيخه ولا ايه في الوقت ده عرفت ان اسمها شيخه المهم ردت شيخه انا نفسي اتناك من زب حقيقي مش جلد بس هتعرفي تمتعيني قالت مراتي هتشوفي بنفسك وخلصت مراتي لبس الزب وطلعت علي السرير وراحت قدام شيخه وتقول ليها ياله يا شيخه ارضعي زبي ومسكت شيخه زبها الجلد وفضلت ترضع فيه كأنها بترضع في زب حقيقي لحد لما مراتي قالت ليها ياله عاوزه انيكك نامي علي ظهرك وافتحي رجليكي وشيخه عملت كدا وكانت بتقول براحه علي الزب كبير وممكن يعورني وتبقي فضيحه قالت ليه مش تخافي ومراتي مسكت الزب وبدأت تدخله في كسها بعد لما بلت كسها من بوقها وبدأت تدخله فيها واحده واحده تدخل وتخرج وبعدين لاقيتها بدأت تزيد وكأنها راجل محترف بينيك واحدة ست وشيخه اتفاعلت معاها وبدأت اهاتها تخرج بصوت واطي جات مراتي ضربتها علي بزازها بالقلم صوتي باعلي صوت ردت شيخه بصعوبه خايفه حد يسمعنا قالت مراتي ما انتي عارفه ان الابواب هنا من بتخرج الصوت بره ياله يا متناكه وزادت مراتي عليها بقوة وسرعه جامدة وبقت تعمل معاها كل الاوضاع لحد لما شيخه بقت خلاص مش قادرة وبتحاول تهرب منها ولاكن مراتي مسيطره عليها وبتنيكها جامد وقطع عليهم النيك تليفون شيخه بيرن وقفوا كل شيء ومسكت شيخه التليفون وهي بتنهج وقالت دا جوزي حاولت تتمالك نفسها علشان ترد عليه وبالفعل ردت علي التليفون وبتقولي ايوة يا حبيبي المهم دار حديث معرفش الراجل قال ايه ليها المهم الي سمعته منها ان الراجل جوزها طالبها ترجع البيت الحين لان عندهم ضيوف وده الي قالته لمراتي وقامت مسرعه علي الحمام وبعد 10 دقايق رجعت كان باين عليها بتاخد دوش سريع بس من غير ما تبل شعرها وكانت مراتي نايمه علي السرير ولسي لابسه الزب الجلد وبتقول ليها كدا يا حرمه هتمشي من غير ما تمتعيني ضحكت شيخه قالت بكرا باجيك وامتعك وتطفي محنتي قامت مراتي من مكانها وراحت عليها ومسكتها تبوسها بقت شيخه تهرب منها وتقول ليها ارجوكي علشان جوزي مش يعمل مشكله وبكرا هاجيلك الصباح كله قامت مراتي ضربتها بالقلم علي طيزها وقالت ماشي يا شرموطه بكرا تيجي وانيكك


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 25 سبتمبر 2018 - 5:09