منتد ى ندى الاحباب

منتدى عام افلام وصور وقصص للكبار فقط

دخول

لقد نسيت كلمة السر


أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

المواضيع الأخيرة

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 100215 مساهمة في هذا المنتدى في 23482 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 19220 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو Mario فمرحباً به.

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 39 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 39 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 546 بتاريخ الأربعاء 16 فبراير 2011 - 17:51


زواج المتعة والعائلة ...

شاطر
avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:30

الارض وهي قامت بالشغل الي قالت عليه معايا ولا لا في الوقت ده اتيقنت ان فيه نصيبه بتحصل في غرفة الست الكبيرة حماتها قومت لبست هدومي وخرجت اقعد في الصالون واشوف ايه الي هيحصل بالفعل بعد تقريبا 10 دقايق لاقيتهم خارجين من الغرفه وبصراحه وشهم كله حمار وتعب حسيتهم خارجين من اغتصاب هما الاربعه بس ام فهد مش شوفت وشها لانها كانت بنقاب ودخلوا علي الصالون وام فهد بتبارك لي علي الجواز وان اهل البيت مبسوط مني لادبي واخلاقي شكرتها وشكرتهم كلهم وشديت مراتي من ايديها واخدتها تحت باطي كأنها حاضنها بالجنب وقولت ليهم اني حبيتها واني مقدرش استغني عنها لاقيت ام فهد بتقولي اخ عليكم يا مصريين تسرقوا الكحل من العين المهم اسيبكم تتهنوا بجوازكم واروح انا علي بيتي قولت لا عادي يا ام فهد خدي راحتك البيت بيتك احنا بالفعل واخدين راحتنا ومافيش حد بيعطلنا قالت طيب باروح سلام وراحت علي الباب ومراتي حصلتها ولاقيتهم بيتهامسوا عند الباب المهم خرجت وجات مراتي وقعدنا في الصالون وهي لسي زي ما هي غرقانه لبن وباين علي لبسها وبقيت بين اللحظة والتانيه اخطف النظرة ناحيتهم واشوف اي علامة تدل علي شيء حسيت الست الكبيرة بتضحك وتتغمز لمراتي عملت اهبل وقومت من مكاني وسالتني مراتي وين رايح قولت ليها انا هالبس واخرج اتمشي شويه وارجع قالت لي وين رايح قولت اي مكان امشي شويه قالت الجو حر ورطوبه عاليه خد السائق معاك بالعربيه واتمشي بيها براحتك قولت ماشي المهم كنت عاوز اخرج علشان افكر كويس وفضلنا ماشيين بالعربيه لحد ما وصلنا مكان فاضي علي الطريق وقفت السواق ونزلت من العربيه وفضلت واقف افكر واخدت في وقفتي اكتر من ساعتين ولا حسيت بالوقت ولا حسيت بتليفوني الي بيرن لحد ما لاقيت السواق جه يهزني من كتفي ويقولي مدام تتصل وعاوزة تكلمك اخدت التليفون منه وكلمتها وسألتني ليش مش بترد علي تليفونك قولت ليها اسف كنت واقف اشم هوا وسرحت شويه وما حسيت بالتليفون ولا سمعته وليش سرحان قولت لما ارجع نحكي انا الحين بارجع البيت قالت طيب حبيبي لا تتأخروانا راجع بالطريق قولت جات لي فكرة اني اشتري منوم واحطه ليهم في القهوه لانهم بيحبوا يشربوها كتير ودايما القهوة جاهزة في دله زي التمرص المصري وفي نفس الوقت فكرت وقولت اني اجيب منشط جنسي علشان لو مراتي سألت السائق وين راح وقال ليها اني روحت علي الصيدليه ما تشك في لو سألتني وقولت ليها اني جيبت منشط لاني عاوز انيكها اطول فترة وزبي يفضل واقف في كسها وبالفعل طلبت من السواق يروح علي اي صيدليه وقولت للسواق انتظرني هنا ودخلت انا الصيدليه وروحت علي الدكتور الي واقف هناك وطلبت منه منوم بس يكون كويس وسريع قالي ليه قولت ليه اني مش باعرف انام كويس واني مرهق من قلة النوم كان الدكتور مصري قالي بس دا غلط قولت ليه شوف لي حاجه مش ليها تأثير واني مش اتعود عليها بس يومين وبعدين اتركها مش ارجع تاني ليها قالت طيب و قولت ليه انا قاصدك في خدمه تانيه بس بدون احراج قال عاوز ايه تحت امرك المهم قولت ليه عاوز منشط جنسي كويس بس مش ليه اعراض جانبيه ويكون قوي سألني سرعة قذف ولا قلة انتصاب قولت ليه الاتنين ضحك وقالي ماشي قولت ليه وانا بابتسم ليه الاحراج ده بقي قال ياعم لا احراج ولا شيء عادي كله بيجي يطلب مش تقلق راح جاب المطلوب وقالي علي المنوم ان قرص واحد ينيم فيل قولت برد سريع علشان مش يشك في شيء كويس يبقى اخد منه ربع قرص كفاية قالي كدا كويس والربع ده هينيمك علي طول بعد 10 دقايق وبالنسبه لده تاخد منه قرص قبل الاجتماع بساعتين وده شامل كله الانتصاب وسرعة القذف وكمان مش ليه اعراض جانبيه قولت تمام كدا حاسبته واخدت الحاجه في كيس صغير وخرجت وانا في العربيه طلعت علبة المنوم وخرجت الشريطين الموجودين فيها ورميت العلبة من العربيه وحطيتهم في جيبي وطلعت المنشط كمان وحطيته في جيبي علشان السواق مش يحس بشيء ورميت العلبة والكيس ورجعت البيت لاقيت مراقتي مقابلاني بتقولي مالك شو فيك رديت عليها وقولت مافي شيء لاقيتها بتقولي وليش روحتي الصيدليه ضحكت وقولت هو انتي مشغله ورايا مخبر ولا ايه قالت اه طبعا مش حبيبي ولازم اخاف واغير عليك قولي ليش روحت الصيدليه قولت ليها هابقي اقولك بعدين في غرفتنا مافيش حاجه مش تقلقي قالت ماشي يا حبيبي تحب اخلي الخدامه تحضر العشاء علشان نتعشي كلنا قولت ياريت علشان واقع من الجوع وبعدها نشرب قهوة قالت ماشي يا حبيبي روحت علي الغرفه علشان اغير ملابسي وبعد شويه لاقيتها جايه ورايا بتقولي مالك فيه ايه قولت ابدا كنت في الصيدليه علشان اجيب ده وطلعت المنشط من جيبي بتقولي ايه ده قولت ده منشط جنسي علشان زبي يقف اكتر وكمان مش انزل بسرعه علشان عاوز اتمتع بيكي يا حبيبي اطول فترة وكمان علشان امتعك انتي كمان ومش تملي مني ولا تزهقي لاقيتها بترتمي في حضني وتقولي عمري ما هامل منك ولا ازهق ابدا يا حبيبي وتخليك لي قولت ليه بلهجه اني ادلعها طيب القمر ده مش ناوي يعشيني النهارده ولا ايه علشان الحق اخد حبايه بسرعه وبندخل غرفتنا ولا عاوزه تنامي قالت انام ايه طبعا مستحيل انا لبكره سهرانه معاك ضحكت وهي سابتني وطلعت تجري علشان تخلي الخدامه تحضر العشاء المهم اتحضر العشاء وقعدنا كلنا ناكل وطلعت حبيتين واحده منوم والتانية منشط جنسي وحطيتهم في جيبي بعد ما غيرت وشيلت الباقي في شنطتي وطلعت برا لاقيت العشاء بيتجهز قعدنا كلنا علي السفرة واكلنا بصراحه كنت خاموت من الجوع والنصيبه ان كل الاكل الموجود علي السفرة شبه منشط جنسي لوحده ابتسمت واكلت لحد ما شبعت وقومت من علي السفرة وقولت ليهم لما اقوم انا اعمل لنفسي قهوة مصري مش من بتاعتكم دي لاني مش باعرف اشربها مراتي قالت طيب ماتخلي الخدامه تعملها قولت ليها انا احب اعملها لنفسي يا حبيبي وروحت علي المطبخ علشان اعمل القهوة بعد شويه جات مراتي بتقولي ليه تتعب نفسك حبيبي وتعمل انت القهوة ما عندك الخدامه تعملها ليك رديت عليها وقولت اولا القهوة بالذات احب اشربها من ايدي وده مش السبب وثانيا انا قومت علشان اشرب واخد دي


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:31

(وكنت طلعت حباية المنشط من جيبي وخليتها تشوفها ) علشان مكنش ممكن اطلعها من جيبي واخدها قدام بنتك وحماتك وده بالذات كان السبب قالت وهي بتضحك انت مشكله بتفكر في كل شئ بسرعه كدا وبتعمل حساب اي حاجه قولت طبعا يعني انتي عاوزة تحرجيني قدامهم وهما يقولوا دا اخد منشط من تاني يوم جواز امال لما يعدي عليه شهر هياخد ايه مخدرات فضلت تضحك وانا اضحك وقولت ليها ياله اخرجي انتي علشان مش ياخدوا بالهم وخالي الخدامه تحضر ليهم القهوة بعد ما تشيل الاكل من علي السفرة بسرعه هي قالت للخدامه ياله شيلي الاكل وحضري لينا القهوة وخرجوا الاتنين ومسكت حباية المنوم بسرعه علي رخامة المطبخ وضغطت عليها بالكبايه علشان اطحنها علشان تذوب كلها في القهوة وروحت علي الدله وفتحتها وحطيت فيها الحبايه وقفلتها وقمت هزتها بسرعة مرتين علشان تذوب الحبايه بسرعه فيها وحطيت الدله مكانها واخدت القهوة بتاعتي في ايدي وكنت عملتها في كبايه مش فنجان نظام مصري يعني علشان مافيش حد يشك في شيء وروحت علي الصالون وقعدنا كلنا وبقوا يضحكوا علي علشان القهوة وانا قولت ليهم انا بحب اشربها كدا وده مزاجي وفضلنا نضحك وجات القهوة وقعدوا يشربوا منها كل واحد قعد يشرب فنجانين من الدله ودا عادي عندهم لانهم بيعملوا القهوة باللبن غير كدا ان الفنجان اصلا اصغر من فنجان القهوة في مصر ولما بيفرغوا فيه قهوة مش بيكلوه بيخلوه نصه بس المهم صبرت لما حسيتهم داخوا وبيلعبوا في عنيهم ويقاوموا النوم وانا قولت سيبهم علي الاخر وخليهم براحتهم ومش تقول اي شيء وخليك مركز في التليفزيون وبس لحد لما لاقيت الست الكبيرة قامت من مكانها وهي بتتطوح زي الي شارب خمرة وتقول انا مش قادرة لازم اروح انام وكمان حصلتها البنت وقالت انا كمان هانام وبعد شويه مراتي قالت مش عارفه ليه دماغي تقيله وعيني مش قادرة افتحها بضحك كدا قولت ليها نعم يا ختي والحبايه الي خدتها دي اعمل فيها ايه دا انا صابر لحد ما تعمل مفعولها لما انتي هتنامي سبتيني اخدها ليه اقعد انيك في مين بقي انا كدا هاولع في نفسي الليله قالت يا حبيبي مش قادرة بجد عندك الخدامه اعمل الي انت عاوزة معاها وبالفعل قامت راح تنام وانا فضلت قاعد قدام التليفزيون تقريبا ساعه لحد ما الحبايه بجد اشتغلت ولاقيت زبي وقف لوحدة زي الحديدة قومت روحت علي غرفة النوم وقعدت اصحي في مراتي مش رضيت تصحي وتقولي تعبانه وعاوزه انام خرجت روحت علي غرفة التدخين وقعدت هناك ادخن وانا بافكر ايه الي انا عملته وايه الي هاعمله في النصيبه الي انا فيها المهم قطع افكاري الخدامه بتفتح الباب علي وتقولي عاوز حاجه قبل ما تروح تنام قولت روحي اعملي شاي وهاتيه وتعالي وكمان البسي حاجه حلوة سكسي يعني وتعالي قالت ليه قولت عاوز انيكك ايه مش عاوزه قالت حاضر اعمل الشاي والبس واجيلك وشدت الباب وخرجت وبعد تقريبا 20 دقيقة جات وهي لابسه والشاي في ايدها وكمان لابسه حتة قميص يخبل بجد مخليها ولا ملكات الجمال بنت الكلب جطت الشاي وجات تقعد جنبي وتلعب في في زبي من فوق البنطلون وقومت قلعت هدومي كلها وبقيت عريان و قعدت تاني وسندت ظهري علي المسند الموجود في الغرفه وسيبتها ترجع تاني تلعب في زبي وتمص وترضع وانا شربت الشاي وقومت عليها فضلت انيك فيها وبصراحه اتأخرت بسبب الحبايه وبهدلتها بجد لحد ما نزلت وفضل زبي واقف قولت ليها ارضعي فيه تاني والعبي وبعد شويه قومت كررت نفس الحكايه ونيكتها لحد البنت مابقتش قادرة تقوم من مكانها ولا قادرة تقفل رجليها علي كسها وكأن 10 رجاله كانوا بينيكوها مع بعض وقولت ليها قومي روحي نامي انتي وانا هاقوم اخد دوش وانام وقامت تمشي ومش قادرة تمشي اصلا وحاطه منديل علي كسها علشان اللبن مش ينزل منها علي الارض وانا اطمنت انها راحت بعيد وانا قومت لبست هدومي بعد ما دخنت سيجارة وطلعت برا واتوجهت بسرعه الي غرفة الست الكبيرة علشان اشوف ايه الموضوع ورا الغرفة دي وايه الي بيدور فيها وبالفعل روحت لحدها وفتحت الباب بشويش علشان مافيش حد يحس ودخلت لاقيتها نامت بنفس الهدوم مش قلعتها وونايمه علي بطنها بصراحه اغرتني بمنظرها ده بس مش عارف دا من الحباية ولا ايه بالظبط المهم قعدت ابص يمين وشمال وبسرعه لفت نظري شاشه تليفزيون كبيرة بيسموها مسرح تقريبا 120 بوصه كبيرة وكانت مثبته في الحائط ولاحظت تحتها زي الشفنيرة بس صغيرة روحت عليها افتحها ولاقيت ............................


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:32

الجزء السادس

لاقيت اكتر من جهاز منظومة اجهزة كامله رسيفر بوزيشن لماتور طبق الدش ودول لوحدهم في رف لوحدة وفيديو وجهاز دي في دي و جهاز لتشغيل سماعت صوت موجودة في الغرفة زي الباور كدا بس علي نظام حديث والمفاجأه جهاز الكاميرات الي بيشغل الكاميرات ويسجل ليهم قعدت ادور علي الريموت الي بيشغل الكاميرات مش لاقيه وقولت اكيد مش بيستخدموا ريموت لان في باب بيقفل عليهم وصعب يستخدموه قعدت ابص يمين وشمال لحد ما عيني جات علي الكمودينو الي جنب السرير روحت عليها بسرعه اشوف هما بيشغلوه بايه فتحت الكمودينو وفتشت فيها مش لاقيت شئ روحت على التانيه بافتح الدرج لاقيت ماوس كمبيوتر والبادة بتاعته الي بيحطوه عليها علشان يشتغل كويس مسكت الماوس بايدي وروحت علي جهاز التسجيل ابص عليه اشوف قطعة الماوس الوايرلس موجوده في الجهاز ولا لأ وبالفعل لاقيتها موجودة قولت افتح الشاشه واشوف في ايه بالظبط رجعت للكمودينو اجيب ريموت الشاشه علشان افتحها وبعد ما اتفتحت حسيت نفسي قدام شاشة سينما اتش دي وضغطت علي زرار في الريموت اسمه انبوت يعني الي داخل الي الشاشه وروحت علي قائمة الاتش دي وقعدت اغير بينهم الاربعه لحد ما لاقيت كاميرات المراقبه قدامي الي في غرفة النوم بتاعتي 4 كاميرات وغرفة التدخين بردة 4 وكمان فيه 4 كاميرات في غرفة البنت الصغيرة بنت مراتي استغربت طيب ليه دي كمان عندها كاميرات وكمان كامرتين في الحمام بتاع غرفتي بس متوجهين علي البانيو والدوش المهم بسرعه قعدت ارجع التسجيل علشان اشوف فيه ايه بالظبط لاقيت وقت ومدة التسجيل يحتاج فترة لا يتخيلها احد ولا عرفت احسبها المهم قولت لازم اشوف التسجيلات دي فيها ايه واعرف هما بيعملوا ايه بالفعل بدون تفكير جريت علي غرفتي وجيبت هارد ديسك بتاع لابتوب انا باستخدمه بحكم شغل وكمان فلاشتين ميموري واحدة 32 جيجا والتانيه 128 جيجا وركبت الهارد ونقلت عليه الي اقدر انقله وكمان الفلاشتين تقريبا حملت تالت تربع التسجيل كله علي الهارد والفلاشتين وجيت راجعت علي التسجيل لاقيت نفسي وانا بادخل غرفتي اجيب الهارد وكمان قولت لازم امسح ده علشان مش يكتشفوا شيء وبالفعل مسحت التسجيل من وقت ما خلصلت نياكه مع الخدامه لحد الوقت الي واقف بامسح فيه وعملت ريستارت لجهاز الكاميرات وكنت عامل حسابي اني لما اعمل ريستارت لازم ارجع غرفتي في خلال دقيقه بالظبط علشان الجهاز بالظبط بيرجع يشتغل بعد 3 دقايق بالظبط من القفل والفتح وكنت محضر نفسي وقلعت في الغرفه ومسكت الهدوم علي وضع التعليق علي شماعة الملابس والهارد والفلاشتين قدامي علي الكمودينو وقفلت باب الاجهزة وفتحت درج الكمودينو واستعديت لاني اعمل ريستارت وفتحت الباب وبالفعل بسرعه عملت كدا وقفلت الشاشه ورجعت الماوس والريموت مكانه وطلعت من الغرفه وقفلت الباب وجريت علي غرفتي وفتحت وقفت بسرعه وعلقت هدومي وحطيت الفلاشتين والهارد في درج الكمودينو مكانهم ورميت نفسي في السرير وغمت عيني علي اساس اني نايم وبقيت افكر ازا هاشوف التسجيلات دي مافيش غير اني اخد لابتوب البنت واشوفهم بس قولت لا بكرا لازم اشتري واحد وكمان هاخليها هي الي تشتريه وروحت في النوم مش دريت بنفسي الي الساعه 12 الظهر علي مراتي بتصحيني وبتقولي صباح الخير رديت عليها


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:33

الصباح وبعدين ديرت وشي الناحية التانيه لاقيتها بتقولي مالك لسي عاوز تنام قولت ليها لا قالت طيب مالك قولت ليها يعني انتي مش عارفه عملتي ايه قالت لا حبيبي مش عارفه ايش فيه ايه رديت عليه وقولت يعني امبارح تخليني اخد الحبايه وتسبيني وتروحي تنامي وانا اقعد والع مش عارف اعمل ايه في غرفة التدخين لحد لما دخلت علي الخدامه وخليتها تعمل شاي وامرتها تقعد معايا ونيكتها لاني كنت تعبان قالت انا اسفه حبيبي مش عارفه انا عملت كدا ازاي ونمت من غير ما احس مع اني كنت هاموت عليك وبعدين انت بهدلت الخدامه لما قايمه هي الصبح مش قادرة تمشي وماشيه فاشخه رجليها باسألها مالي حكت لي علي كل شئ قولت ياسلام وانتي عاجبة كدا يبقي مراتي في حضني واجي اصحيها مش عاوزة تقوم وتقولي عاوزة انام وتسيبني في الحالة دي انا راحتي معاكي انتي مش مع الخدامه رديت علي وقالت وبعد ما ارتميت في حضني انا اسفه حبيبي مش هاكررها تاني سامحني حبيبي قولت ليها عقابا ليكي مافيش نياكه النهاردة وده العقاب ردت بسرعه وقالت لا حبيبي علشان خاطري اضربني ادبحني بس لا تقول كدا قولت مافيش غير كدا علشان تحسي بالنار الي حصلت لي امبارح لاقيتها بتتأسف وتحلف انها مش هتعمل كدا تاني ولاحظ انها بتعيط قولت ليها خلاص سامحتك بس بشرط قالت بسرعه وعنيها بترقص من الفرح انت تأمرني مش تشرط قولت ليها اولا لو حصل تاني كدا العقاب هيكون مافيش نياكه لمدة اسبوع مش يوم لاقتيها بتقولي دا عقاب قاسي قوي قولت ليها دا الي عندي قالت موافقه وثانيا ايه قولت ثانيا انا عاوز لابتوب قالت تعمل بيه ايه قولت اسلي بيه وقت فراغي اولا وثانيا اخلص عليه بعض من شغلي قالت طيب ما عندك لابتوب بنتي خده اعمل الي انت عاوزة بيه قولت لا ده حاجه خاصه بيها وانا مش باحب ادخل في خصوصيات حد وهي ممكن تتدايق بس عمرها ما هتقول وانا استحاله اعمل كده قالت طيب انت دماغك ناشفه ناشفه بس في الاصول ولا دا يزعل قالت لا حبيبي الي انت عاوزه انفذه طيب امتي عاوزه قولت ياريت النهارده طيب عاوزة نوعه ايه قولت ليها انا اخرج اشتريه افضل واعمل الي انا عاوزة عليه براحتي لو عاوزة تيجي معايا تعالي قالت انت عاوز تخرج معايا قولت اكيد طبعا حبيبي انا اتشرف بيكي خادتني بالحضن قالت لي بحبك قوي وقالت طيب نخرج بعد الساعه 4 العصر علشان يبقي كله خرج من الراحه ويكونا فاتحين قولت ماشي موافق لاقيتها بتقولي بدلع ومياصه مافيش نيكه صغيرة لحبيبتك قولت اكيد طبعا بس اروح الحمام اغسل وشي واعمل حمام ميه وارجع اشوف كسك عاوز ايه لاقيتها بتقولي هو انا هاسيبك انا هاجي معاك وامسك زبك وهو بينزل ميته واغسله كمان قولت براحتك تعالي ياله وقومنا علي الحمام ودخلنا علي الحمام وقلعت الطقم الداخلي الي كنت لابسه كله وروحت اعمل حمام ميه جات هي ومسكت زبي وبقت مسكاه زي الي ماسك خرطوم وبيرش ميه في الشارع وتضحك وبعد ما خلصت قولت ليها بسرعه اخد دوش سريع وبالفعل دخلت الدوش وهي قلعت وجات معايا في الدوش وبقت تغسل في زبي لحد ما وقف مسكتها في الدوش ابوس فيها تحت الميه وبعدين ديرتها علشان ادخله في كسها قالت لا حبيبي تعالي علي السرير عاوزه اتناك احلي نيكه واحلي من نيكة الخدامه طلعت من الدوش وهي ماسكه زبي وتسحبني وراها واخدنا مناشف ننشف بيها الميه وروحنا علي السرير وبدأت المعركة بصراحه كنت اول مرة انيكها من غير ما تفكيري يكون مشوش من الافكار والحاجات الي بتحصل لاني قربت علي الحقيقه وقعدت انيكها بكل الاوضاع وشكل حباية امبارح كان لسي فيها تأثير ولما خليتها تعمل وضع الفرسه وجيت ادخله في كسها لاقيتها بتقولي حبيبي نفسي تنيكني في طيزي علشان خاطري قولت ليها انتي اتناكتي منه قبل كدا


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: زواج المتعة والعائلة ...

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الإثنين 9 يوليو 2018 - 21:33

الصباح وبعدين ديرت وشي الناحية التانيه لاقيتها بتقولي مالك لسي عاوز تنام قولت ليها لا قالت طيب مالك قولت ليها يعني انتي مش عارفه عملتي ايه قالت لا حبيبي مش عارفه ايش فيه ايه رديت عليه وقولت يعني امبارح تخليني اخد الحبايه وتسبيني وتروحي تنامي وانا اقعد والع مش عارف اعمل ايه في غرفة التدخين لحد لما دخلت علي الخدامه وخليتها تعمل شاي وامرتها تقعد معايا ونيكتها لاني كنت تعبان قالت انا اسفه حبيبي مش عارفه انا عملت كدا ازاي ونمت من غير ما احس مع اني كنت هاموت عليك وبعدين انت بهدلت الخدامه لما قايمه هي الصبح مش قادرة تمشي وماشيه فاشخه رجليها باسألها مالي حكت لي علي كل شئ قولت ياسلام وانتي عاجبة كدا يبقي مراتي في حضني واجي اصحيها مش عاوزة تقوم وتقولي عاوزة انام وتسيبني في الحالة دي انا راحتي معاكي انتي مش مع الخدامه رديت علي وقالت وبعد ما ارتميت في حضني انا اسفه حبيبي مش هاكررها تاني سامحني حبيبي قولت ليها عقابا ليكي مافيش نياكه النهاردة وده العقاب ردت بسرعه وقالت لا حبيبي علشان خاطري اضربني ادبحني بس لا تقول كدا قولت مافيش غير كدا علشان تحسي بالنار الي حصلت لي امبارح لاقيتها بتتأسف وتحلف انها مش هتعمل كدا تاني ولاحظ انها بتعيط قولت ليها خلاص سامحتك بس بشرط قالت بسرعه وعنيها بترقص من الفرح انت تأمرني مش تشرط قولت ليها اولا لو حصل تاني كدا العقاب هيكون مافيش نياكه لمدة اسبوع مش يوم لاقتيها بتقولي دا عقاب قاسي قوي قولت ليها دا الي عندي قالت موافقه وثانيا ايه قولت ثانيا انا عاوز لابتوب قالت تعمل بيه ايه قولت اسلي بيه وقت فراغي اولا وثانيا اخلص عليه بعض من شغلي قالت طيب ما عندك لابتوب بنتي خده اعمل الي انت عاوزة بيه قولت لا ده حاجه خاصه بيها وانا مش باحب ادخل في خصوصيات حد وهي ممكن تتدايق بس عمرها ما هتقول وانا استحاله اعمل كده قالت طيب انت دماغك ناشفه ناشفه بس في الاصول ولا دا يزعل قالت لا حبيبي الي انت عاوزه انفذه طيب امتي عاوزه قولت ياريت النهارده طيب عاوزة نوعه ايه قولت ليها انا اخرج اشتريه افضل واعمل الي انا عاوزة عليه براحتي لو عاوزة تيجي معايا تعالي قالت انت عاوز تخرج معايا قولت اكيد طبعا حبيبي انا اتشرف بيكي خادتني بالحضن قالت لي بحبك قوي وقالت طيب نخرج بعد الساعه 4 العصر علشان يبقي كله خرج من الراحه ويكونا فاتحين قولت ماشي موافق لاقيتها بتقولي بدلع ومياصه مافيش نيكه صغيرة لحبيبتك قولت اكيد طبعا بس اروح الحمام اغسل وشي واعمل حمام ميه وارجع اشوف كسك عاوز ايه لاقيتها بتقولي هو انا هاسيبك انا هاجي معاك وامسك زبك وهو بينزل ميته واغسله كمان قولت براحتك تعالي ياله وقومنا علي الحمام ودخلنا علي الحمام وقلعت الطقم الداخلي الي كنت لابسه كله وروحت اعمل حمام ميه جات هي ومسكت زبي وبقت مسكاه زي الي ماسك خرطوم وبيرش ميه في الشارع وتضحك وبعد ما خلصت قولت ليها بسرعه اخد دوش سريع وبالفعل دخلت الدوش وهي قلعت وجات معايا في الدوش وبقت تغسل في زبي لحد ما وقف مسكتها في الدوش ابوس فيها تحت الميه وبعدين ديرتها علشان ادخله في كسها قالت لا حبيبي تعالي علي السرير عاوزه اتناك احلي نيكه واحلي من نيكة الخدامه طلعت من الدوش وهي ماسكه زبي وتسحبني وراها واخدنا مناشف ننشف بيها الميه وروحنا علي السرير وبدأت المعركة بصراحه كنت اول مرة انيكها من غير ما تفكيري يكون مشوش من الافكار والحاجات الي بتحصل لاني قربت علي الحقيقه وقعدت انيكها بكل الاوضاع وشكل حباية امبارح كان لسي فيها تأثير ولما خليتها تعمل وضع الفرسه وجيت ادخله في كسها لاقيتها بتقولي حبيبي نفسي تنيكني في طيزي علشان خاطري قولت ليها انتي اتناكتي منه قبل كدا


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 25 سبتمبر 2018 - 5:27