منتد ى ندى الاحباب

منتدى عام افلام وصور وقصص للكبار فقط

دخول

لقد نسيت كلمة السر


أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

المواضيع الأخيرة

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 100215 مساهمة في هذا المنتدى في 23482 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 19220 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو Mario فمرحباً به.

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 41 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 41 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 546 بتاريخ الأربعاء 16 فبراير 2011 - 17:51


العائلة...كاملة حتى الجزء السابع و الأخير

شاطر
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 15246
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: العائلة...كاملة حتى الجزء السابع و الأخير

مُساهمة من طرف الامير في الإثنين 9 يوليو 2018 - 18:41

ذهب منير الى منال وكانت تجلس مع فتاتان إحداهم يعرفها فهى صديقة منال وجارتهم واسمها منى لكل الاخرى لا يعرفها وتبدوا اكبر منهم بكثير
منير : منال عايزك
منى : ازيك يا منير
منير : ازيك يا منى
منى : انا تمام
منال : اعرفك سمر وده منير اخويا
سمر : اهلا يا منير
منير : اهلا يا سمر فرصة سعيده
سمر : متشكره
منير : عن اذنكم تعالى يا منال ثوانى
ذهبت منال الى منير
منال : ايوه يا منير
منير : مين سمر دى
منال : دى بنت اتعرفت عليها من كام يوم فى النادى هنا ليه
منير : لا ولا حاجة انتى حتعملى ايه بعد النادى
منال : حروح السينما مع منى و سمر ليه
منير : أأأأ أصل انا رايح مع صحابى حنتعشى بره و حنقعد فى كافية وكده يعنى وحتأخر
منال : ماشى مفيش مشكلة اكيد مش حروح قبل 12 انت عارف حفلة 9 وبعدين سمر بتسوق ومعاها عربية
منير : بتسوق ليه هى كام سنه
منال : 19 سنه
منير : دى 19 شكلها اصغر من كده بكتير مش مهم المهم خدى بالك من نفسك اوك
منال : اوك
منير : سلام
غادر منير واخذ رغده وذهب الى منزلة ودخل برغده غرفة نومه وتجردوا من ملابسهم وبدءت رغده بمص زب منير ثم بدء منير لحس كس رغده و رضاعة بززها ثم وقفت رغده امام المريا فى حجره منير و مالت الى الامام واتى منير من خلفهاوادخل زبه فى طيزها وبدء ينكها بهدوء ثم بدءت تزيد سرعتة وبدءت اهات رغده تعلوا و تعلوا ثم كانت المفاجأة كانت مفاجأة غير متوقعة بالمره لان من دخل على منير و رغده هى سمر صديقة منال التى شاهدها منير منذ قليل مع اخته بالنادى
منير : سمر انتى ايه اللى جابك هنا ودخلتى ازاى
قبل ان تجيب سمر دخلت منال و منى ايضا و كان منير مازال زبه فى طيز رغده
منال : انت بتعمل ايه يا منير مع رغده
منير : انتى اللى بتعملى ايه هنا مع منى و سمر
سمر : بص يا منير من الاخر انت هنا عشان تنيك صحبتك وده حقك و منال هنا مع منى و معايا عشان هى كمان تتمتع
منير : نعم يا روح امك
سمر : من غير قلة ادب الساعة دلوقتى 9 و اهلك قدامهم مش اكتر من 4ساعات يعنى عشان نبقى فى الامان لازم ننزل من هنا خلال ساعتين وانا مش ناوية اضيع وقت
بدءت سمر تقلع ملابسها امام الجميع وكانت المفاجأة فجسم سمر جميل جدا بزاز مستديره منتصبه حلمات ورديه طيز مدورة وكس ابيض بدون اى شعر دون ان يشعر منير وجد نفسة يدخل زبه و يخرجة من طيز رغده
سمر : شوفت بقى يا منير هيجت ازاى وبتكمل نيك فى صحبتك
تيقن منير و توقف اقتربت سمر منه وامسكت وسطه وبدءت تدفعة للامام و للخلف فكان زب منير يدخل و يخرج من طيز رغده وضعت سمر يدها على طيز رغده وتنظر لها فى المرايا وكانت رغده تنظر لها فأخرجت سمر لسانها وعملت به حركة دائرية على شفايفها و عصرت احدى بززها بيدها وهى تنظر الى رغده بدءت رغده تتفاعل مع سمر وبدءت رغده هى من تتحرك بسرعة لتخرج وتدخل زب منير بها انزلت سمر يدها وبدءت تداعب بويضات منير وباليد الاخر وضعت يدها على راس منير ثم دفعت راسة الى اسفل حتى يرضع من احدى بززها كان اول مره لمنير تجربه فتاتان سويا لكن ما جعله فى قمه الهياج عندما كان يرضع بز سمر لمح منى قد اخرجت احدى بزاز اخته منال وبدءت رضاعتهم وكان اول مره يشاهد بزاز اخته
سمر : ممكن اجى مكانك يا قمر
كانت سمر توجه كلامها الى رغده
رغده : انا رغده طبعا حبيبتى اتفضلى
اخرجت رغده زب منير منها وتوجهت بمنير الى السرير حيث سمر اتجهت الى هناك واتخذت وضع الدوجى على السرير وهنا امسكت رغده زب منير وارادت ان تدخلة فى طيز سمر لكن كانت طيز سمر ضيقة 
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 15246
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: العائلة...كاملة حتى الجزء السابع و الأخير

مُساهمة من طرف الامير في الإثنين 9 يوليو 2018 - 18:42

سمر لكن كانت طيز سمر ضيقة
سمر : لا يا رغده انا طيزى مش مفتوحة لسة بس كسى مفتوح
منير : 19 سنه ومفتوحة
سمر : وعرفت سنى منين
منير : منال قالت لى على سنك صح يا منال
نظر الجميع ناحية منال و منى وكانت منى منهمكة فى لحس كس منال الواقفة على باب الغرفة وظهرها الى الباب و البنطلون و الاندر يصلان الى ركبتيها
سمر : يظهر منال مش فاضية المهم دخلة فى كسى و متخفش
لم تنتظر رغده رد فعل منير الذى مازال ينظر الى منال و منى وادخلت رغده زب منير فى كس سمر من الخلف كان كس سمر رطب و ضيق شعر منير بلذه واصدرت سمر أة متوسطة امسك منير طيز سمر وبدء بإدخال و إخراج زبه من كسها وكان نيك الكس له مذاق اخر وتلك الوضع من الاوضاع الجميلة بدء كس سمر فى الافرازات مما سهل عملية دخول و خروج زب منير و بدءت اهات سمر تعلو وكانت رغده بجوار منير تداعب كسها و بززها لكنها لم تتحمل فذهبت ونامت على السرير امام سمر التى التهمت كس رغده بدءت الاصوات تعلوا و تتداخل لان بعد لحظات وجد منير بجوارة على السرير منال اخته و صديقتها منى عاريتان تماما ونامت منى على ظهرها وكانت منال بين ارجل منى تلحس كسها كانت طيز وكس منال قريب جدا من منير ولاول مره يرى منير كس و طيز اختة و كان منير مستغرب ان كس وطيز اخته بدون شعر فيبدوا ان منال معتاده على حلق هذه المنطقة و مهتمه بها بدءت سرعة منير تتزايد فى نيك سمر وعينة على جسد اخته القريب و كان منير متردد فى شىء لكن استجمع قواه ومد يده ووضعها على جسد اخته منال وبدء فى مداعبه طيزها وكسها بيده فنظرت منال لترى من يداعبها فوجدت انه اخوها منير فأبتسمت و عادت للحس كس صديقتها منى لم يتحمل منير اكثر من ذالك فأخرج زبه بسرعة و اطلق لبنه على طيز و ظهر سمر وكانت كميه كبيره جدا
سمر : تعالوا يا بنات الحسوا اللبن اللى نزل على جسمى
تركت سمر كس رغده واتجهت الى منير لترضع زبه و تنظفة من لبنه المتبقى على زبه مع بعض من سوائلها و توجهت رغده و منى و منال للحس لبن منير من على جسد سمر
ارتاح الجميع لبضع دقائق لم يتكلم احد مطلقا ثم بعد لحظات
سمر : ايه رايك بقى يا منير لسه فاضل ساعة متيجى تفتح طيزى انا و منى و منال اختك
رغده : مممم روعة
منى : انا موافقة
سمر : وانتى يا منال
نظرت منال الى منير الذى نظر لها
سمر : السكوت علامه الرضا يلا يا رغده شوفى زيت او كريم ينفع نحطة
وبالفعل اتت رغده بزيت ودهنت بيه زب منير و طيز سمر وبدء منير بإدخال زبه وكانت منى و منال يرضعون بزاز سمر و رغده تلحس كس سمر حتى تهيج ولا تشعر بشىء لكن كان هناك بعض الالم لكن كان فى متعة واخيرا بعد فتره استوعبت طيز سمر زب منير وجاء دور منى وحدث مثل ما حدث مع سمر ثم جاء دور منال وكان منير متردد لكن لم يعطون البنات منير او منال فرصة للتراجع وحدث مع منال مثلما حدث مع سمر و منى ثم كان الختام مع رغده حيث انزل فيها شهوته وكانت سمر تتساحق مع منى و منال كان يوم جنسى حافل جدا غادر الجميع و دخلت منال غرفتها و تركت منير بغرفتة
اثناء ذالك كان مجدى و فاطمه و عايده و هدى و ياسر يمارسون الجنس الجماعى فى شقة هدى و ياسر وبعد الانتهاء عاد مجدى و فاطمة ووجدوا منير و منال كلا فى غرفته نائم

مر شهر وكانت العلاقة بين منير و اخته اتجهت فى منعطف اخر ففى كل فرصة كان يقوم منير بنيك اخته فى طيزها و انزال شهوته بها واذا كان الوقت يسمح كان يحضر رغده او منى او سمر معهم واذا كان الوضع عند اى احد يسمح كان يذهب منير لهم بصحبه اى فتاه منهن او بمفرده حسب الظروف واثناء تلك الايام قال منير على ما عرفة عن عمته و زوج عمته لاخته و سمر و منى ايضا وعندما علمت سمر اقترحت على منير ان ينام مع عمته وان يترك زوج عمته مع رغده بما انه تذوقها من قبل ثم اكملت من الممكن ان نقيم معهم بعد ذالك كلنا حفلة لم يعترض احد لكن كيف سوف يتم ذالك
سمر : سيبوا التخطيط ده عليا
بدءت سمر تعمل تحريات عن هدى و ياسر وكانت مساعدتها الاولى طبعا رغده بحكم انها لسة فى نفس المدرسة عند هدى و ياسر تجمعت عده خيوط لكن كان هناك خيطين مهمين جدا الاول ان هناك سيده دائما ما تذهب لهم بعد انتهاء الدروس و الثانى ان هدى و ياسر يعطون دروس يوميا دون انقطاع ماعدى اول خميس من كل شهر

طلبت سمر من منير انه يجى معاها عشان يشوف من الست اللى بتروح ليهم كتير وفعلا بعد فتره وصلت السيده وكانت عايده خاله منير
سمر : فى حاجة غريبة يا منير بتحصل خلتك مع عمتك و جوز عمتك
ظل منير منتظر مع سمر حتى غادرت عايده وذهبت الى كافية
منير : سمر تقدرى تغرى خالتى
سمر : لو ليها فى البنات سهل جدا طبعا
دخلت سمر وبعد ربع ساعة عادت
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 15246
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: العائلة...كاملة حتى الجزء السابع و الأخير

مُساهمة من طرف الامير في الإثنين 9 يوليو 2018 - 18:43

منير : رجعتى ليه
سمر : خلاص نمرتها معايا
منير : بسرعة كده
سمر : طبعا دى شكلها مقضيها متزعلش منى
منير : اتفقتى معاها على ايه
سمر : زى ما انت قولتلى حتيجى بكره عندى البيت عشان تنام معايا انا و صحبى
منير : ووافقت
سمر : كانت قلقانة بس متخفش انا طمنتها
منير : تمام

فى اليوم التالى ذهبت عايده الى سمر فى منزلها
سمر : معلش يا عايده احنا قدمنا ساعتين بس عشان اهلى ممكن يجوا
عايده : ساعتين حلو قوى امال فين صاحبك
سمر : اتصل بيا وهو فى الطريق
عايده : طيب ماتيجى ندخل لحد ما يجى
سمر : طبعا يلا بينا
دخلت سمر و عايده وخلعت كلا منهن ملابسها وبدءوا ببوس بعضهم البعض من الشفايف ووضعت كل واحده يدها على بز الاخرى تتحسسة وتداعب حلمات الاخرى ثم امتدت الايادى الى كس الاخرى و اليد الاخرى مازالت تداعب الحلمات ثم نزلت سمر لرضاعة بز عايده فكان بزها كبير وحلمتها كبيره ثم دق جرس الباب
سمر : دة اكيد صحبى بصى انا حغمض عينة من بره وحقلعة هو ميعرفش ان فى حد معايا انا عايزها مفاجأة ماشى
عايده : مممم طبعا موافقة ماشى
خرجت سمر و غطت وجة منير بالكامل و جعلته عاريا وكان زبه منتصب عن اخره
سمر : تعالى حبيبى نام على السرير وزى ما اتفقت معاك مش عايزة اسمع غير اهاتك وبس
ونزلت سمر وبدءت بمص زب منير ثم لحظات وتركت زبه وجعلت عايده هى التى تمص زبه وكانت سمر بجوار عايده تداعب جسد عايده بيدها ثم اشارت سمر الى عايده لكى تصعد على زب منير لكنها لا علم من هو صعدت عايده وكان ظهرها الى منير و ادخلت زب منير بها ثم بدءت تتحرك على زبه تكلم منير مع محاولة تغير نبره صوتة
منير : بتعملى ايه يا سمر انتى لسه فيرجن
ضحكت سمر و عايده
منير : ايه ده يا سمر فى حد معاكى
سمر : ايوه حبيبى اتمتع بكس صحبتى انا عاملة المفاجأة دى ليك عايزك تفشخ كسها وبعدين تقطع خرم طيزها بس لما تجيب لبنك عايزاه فى طيزى انا وبس
عايده : يخربيتك يا سمر هيجتينى بكلامك الوسخ ده اةة اةةة اةة
كانت عايده تصعد و تهبط على زب منير بسرعة من كتر الهيجان
عايده : مش قادرة حنام على ظهرى قولى لصحبك يا سمر يجى يدخلة فى كسى
نامت عايده و امسكت سمر منير ووجهت زبه فى كس عايده
عايده : اةة اةة اةة زبك يجنن صحبك زبه حلوه قوى خساره انه مش بينيكك فى كسك كان حيمتعك اةة اةةة شيلى الايشارب ده عايزه ابص ليه و هو بيفشخنى
سمر : يا سلام حاضر حبيبتى
بدءت سمر تفك الايشارب وكانت عايده تنظر منتظره ان تخلع سمر الايشارب عن صديقها وهنا اطلقت عايده شهقة كبيره جدا و اتسعت عينها عن اخرها
منير : ازيك يا خالتى
عايده : مو مو موووو منير
ادخل منير زبه المنتصب بقوه كبيره اطلقت عايده اهه غير مقصودة اثناء الحديث معه
عايده : يا منير بلاش
قطعت سمر كلام عايده حيث جلست بكسها على فم عايده التى استسلمت للواقع وبدءا تلحس كس سمر التى اتت رعشتها على وجه عايده التى اتت شهوتها مرتان من نيك منير لها و منير الذى اخرج زبه وبدء بمداعبتة بسرعة ليطلق لبنه على بطن وكس خالتة من الخارج

بعد ان هدى الجميع علمت عايده اللعبه التى وقعت بها وهنا صارحها منير بما عرفة عن عمته و زوجها وعن علاقتها بهم لكن كانت المفاجأة الكبرى حين عرف ان والده و والدته مشتركين فى ذالك وهنا قررت عايده ان تتقمص دور هدى بالماضى و تضع عايده هى الخطط حتى تجمع الخيوط كلها بمكان واحد وكان اسهل ما فى الموضوع هدى و ياسر زوجها الذى ترك منير ينيك عمته و خالته واخد هو رغده و سمر لكن فى المره التاليه انضمت لهم منال

ظلت العلاقة بينهم لسنوات دون يعلم مجدى و فاطمة ان الاولاد يقمون علاقة مع الخاله و العمه و زوجها وكانت علاقة مجدى و فاطمه مع هدى و عايده و ياسر كما هى لكن طلب منير ان يقموا بتصوير احدى تلك المرات فهو يريد يشاهد والده و والدته وهما يمارسون وبالفعل تم ذالك لكن الى الان لم يكتشف مجدى او فاطمه ما يحدث





النهـــــــــــــــــــــــــايــة
avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: العائلة...كاملة حتى الجزء السابع و الأخير

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الجمعة 3 أغسطس 2018 - 15:16

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

avatar
الفهد المصرى
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : اسكندرية -مصر
رقم العضوية : 61
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 19550
شكرا شكرا : 36
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

رد: العائلة...كاملة حتى الجزء السابع و الأخير

مُساهمة من طرف الفهد المصرى في الجمعة 3 أغسطس 2018 - 15:22

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 25 سبتمبر 2018 - 5:08