منتد ى ندى الاحباب

منتدى عام افلام وصور وقصص للكبار فقط

تعلن ادارة المنتدى عن فتح باب الترشح للاشراف

دخول

لقد نسيت كلمة السر


أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

المواضيع الأخيرة

» عروسة ف شهر العسل جوزها يصورها بقميص نومها الابيض ويخلعولها ويصور بزازها وكسها نار
أمس في 22:51 من طرف تمساح النيل

» عروسة ف شهر العسل جوزها يصورها بقميص نومها الابيض ويخلعولها ويصور بزازها وكسها نار
أمس في 22:51 من طرف الكابتن

» شرموطه مصريه وتكه تروح مع عشيقها شقه مفروشه وتنامله على السرير وتقوله عوزاك تفشخ كسى وطيزى هتجيبهم من هيجان الشرموطه
أمس في 22:50 من طرف تمساح النيل

» شرموطه مصريه وتكه تروح مع عشيقها شقه مفروشه وتنامله على السرير وتقوله عوزاك تفشخ كسى وطيزى هتجيبهم من هيجان الشرموطه
أمس في 22:50 من طرف الكابتن

» الشرموطه صوفيا مع حبيبها بتاخد زبه الجبار فى طيزها لما عمللها نفق فيها وعماله تصوت من الوجع
أمس في 22:48 من طرف تمساح النيل

» الشرموطه صوفيا مع حبيبها بتاخد زبه الجبار فى طيزها لما عمللها نفق فيها وعماله تصوت من الوجع
أمس في 22:48 من طرف الكابتن

» محجبة خليجية تتعرى ةتستعرض جسمها الفاجر
أمس في 22:47 من طرف تمساح النيل

» محجبة خليجية تتعرى ةتستعرض جسمها الفاجر
أمس في 22:47 من طرف الكابتن

» دبدوبة مصرية مربربة تستعرض جسمها البلدي
أمس في 22:45 من طرف تمساح النيل

» دبدوبة مصرية مربربة تستعرض جسمها البلدي
أمس في 22:45 من طرف الكابتن

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 120639 مساهمة في هذا المنتدى في 25706 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 19258 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو nor esam فمرحباً به.

فائمة الشرف

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 52 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 52 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 546 بتاريخ الأربعاء 16 فبراير 2011 - 17:51


عشر أيام من القتل ... (16) جزء

شاطر
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:36

وبدا يمص بشده غريبه كانه حقيقي ومش بلاستيك لدرجه اني استغربت من تعبيرات وشه
مره واحده قمت رفصاه عالارض وقلتله ورايا
قعدت ألف فالشقه لحد مالقيت اوضه النوم
وقلتله يلا يا ابن المتناكه عوزاك عالسرير علي بطنك ونصك لبرا وافتح رجليك
بدات ابلل خرم طيزه وتفيت عالزوبر وبدات ادخله بالراااحه في اهات متتابعه من الراجل اااااه اااااه بالراحه بيوجع اوي
منتبهتش ليه لحد ما لقيت ان الزبر كله مستقر في طيزه
وقمت قلتله لا برافو يا خول انك استحملته
بعدها بدات اطلعه وادخله بالراحه
ااحححح اااحححح بالراحه يا ستي امممممم ااااه اححححححح
ساعتها حسيت بلذه كبيرة
بدات انيك فيه وهو وشه فالسرير وبدات العب فبزازي وأنا واقفه وبنيكه
اه يابن المتناكه خد كمان فطيزك اللبوه دي اهو يا شرمووط
وهو يقول لي كمان ستي
وبضربه علي طيزه جامد
اااااه كمان ستي انا خدامك وشرموطك اااااه افففف
شلته مره واحده من طيزه لقته شهق مره واحده
طلعتيه ليه يا ستي ليه ليه
قلتله انت عاوزه يا خول
قالها اه اووي ابوس رجلك
قلتله وهو في حد مانعك هههههه
نزل بسرعه علي رجليها يبوس فيها جامد ويترجاها تدخله فطيزه
لحد ما قلتله طيب وراحت قعدت علي كرسي
وقلتله عارف السوسته يا خول
اهو انا عوزاك شبهها
تعالي اتنطط علي زبوري يا عديم الرجوله يا ناقص
كل دا وزوبره مشدود علي اخره
قام ومسك زوبري وبدا يدخله فيطزه بنفسه وبدا يتنطط عليه طالع نازل وهو مديني ظهره
قمت لفيت اديا حوالينه ومسكت زبره المشدود دا وطول ما هو طالع او نازل زبه بيتحرك فاديها لحد ما حسيت انه هيجيب قمت سابته
وقمت مقوماه من علي الزبر بتاعي وقلتله عاوز تجيب
قال لي اه اه اووي
قلتله طيب نام علي ظهرك عاوزه ادوققك حاجه هتعجبك ههههههه
قام نايم وفجاه لقي كسي عند وشه
قلتله الحس كسي الاول كدا نظفه من عسلي. بدا يلحس بهياج اووي لان ريحه كسي معلق معاه من البانتي بتاعي لحد ما فجاه قلتله افتح بققك جامد
اول ما فتح راحت حطيت كسي في بقه بالظبط وقامت عملت ميه فبقه سخنه وبتحرق وأنا مثبتاه باديا علي صدره عشان ميتحركش وقلتله ابلع يا خول والا مش هخليك تجيب ابببلللععع وضربته على صدره وبدا يبلع لحد ما خلصت وقمت من عليه
قلتله ها بولي اللي اشرف من كسمك اللي جابتك حلو
قال لي حلو مولاتي عجبني قمت قيلاله طيب مدام عجبك
تعالا يا خول نضف كسي من البواقي اللي عليه طلع لسانك
قام مطلع لسانه وقعدت تتحرك بكسي علي لسانه طالع نازل لحد ما نضف
قلتله تفو عليك دانت شرموط اوي مكنتش اتوقع كدا
يلا يا شرموط هات علي رجلي
مصدق وقام راح حط زبره عند رجليا وقام فركه ونطر اللبن علي رجليا
قلتله مش خساره اللبن الحلو دا يا عرص يروح عالارض انزل وطي الحس رجلي يا شرموط من لبنك
نزل وبدا يلحس رجليا بالكامل مسابش ولا نقطه
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:37

قلتله خليك مكانك يا خول انت
ودخلت الحمام خدت دوش ولبست هدومي وطلعتله
قلتله يلا يا عرص ادخل خد دشك
قام قال لي امرك يا ستي ورايح علي ايده ورجله
قمت ضحكت وقلتله دانت استحليت الموضوع بقا ههههع وضربته علي طيزه يلا روح يا خول روح
فجاه تليفوني رن لاقيت الرقم الخاص عرفت أنها رديت عليها وقلت لها خير
قالت 3000 جنية دا انتي شايفة نفسك ملكة بقا عموما مش موضوعنا حلال عليكي الفلوس المهم عندي دلوقتي هتلاقي على البار ازازة شمبانيا فاخرة مفتوحة نصبي له كأس منها و تخليه يشربه على و انتي اوعي تشربي اصلي مش ناوية اخليكي تموتي دلوقتي لسة عايزاكي
قلت لها بنبرة حادة بس بصوت واطي عشان ما يسمعني الكلب إللي في الحمام أنتي تجننتي اقتل ثاني .
ضحكت وقالت مش بمزاجك يا سوسو أنتيه تفذي غصبا عنك لانك لو ماعملتي كده الفيديو و المسدس على طول هوصلهم للشرطة و انتي ساعتها هتبقي في خبر كان قدامك 5 دقائق و تبقي مخلصة كل حاجة
قلت لها أها عشان تصوريني و تهدديني بالفيديو صحيح ؟
ردت عليا انتي عبيطة يا سوسو القتل حكمه الاعدام وانتي قتلتي مرة يعني اعدام ولو قتلتي بعد كده اربعين مرة برضه أعدام يعني مش هتفرق يا سوسو
قفلت السكة ثاني و مكنش قدامي أي حل إلا أني أنفذ فعلا رحت جبت كباية و صبيت من الشمبانيا و أول ما خرج الخول من الحمام قلتله اشرب يا خول
رد شكرا ليكي يا ستي
وفعلا شرب الشمبانيا و أول ما خلصها بدأ يمسك بطنه و يتلو من الالم و بيقولي انتي عملتي اية في الشمبانيا و انا مش عارفة اعمل اية لحد ما وقع كل جسمه على الارض
ساعتها رن تلفوني رديت قالت ليها أيه حصله
ضحكت وقالت ده سم ولكن مع الشمبانيا بيزيد مفعوله وبدل ما يموت في 5 دقائق بيموت في نص دقيقة يلا بقا خدي كل حاجات ولا تنسي شيء زي المسدس المرة الماضية روحي قبل ما يشوفك حد وقبل ما تقفل السكة زي كل مرة قالت لي بكرة متنسيش موضوع مامتك و استعبادها مش هنتظر كثير لانه باباكي اتكلم مع بعد الحميد و فاضل فقط توقيع العقد ولكن مش هعمل حاجة قبل ما تستعبدي امك باي ياقطة
و قفلت و انا فعلا لميت كل حاجتي و فتحت باب الشقة هخرج شوفت مصيبة قدامي ........

اية إللي انا شوفته بعد ما فتحت الباب .؟ و ازاي هنام مع ماما .؟

كل ده هتعرفوه قريب
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:38

الفصل السابع


اليوم الثاني :-

اول ما طلعت من الشقة لاقيت قدامي الشخص اللي كنت خايفة يعرف
كانت عطياتوواقفه قدام الباب و زقتني و دخلت للصالون وشافت الراجل وهو مرمي على الارض و بالت لي انتي عملتي اية يا سماح عملتي أية ؟!
ساعتها انا فعلا بدأت اخاف و فكرت اني كده هروح في داهية بالذات انه المهبوشة مش عايزة حد يعرف حاجة ، صرخت بوش عطيات " مش وقته الان يا عطياتومش وبته خالص دلوبتي لازم نروح نزلنا مع بعض و كان معاها هي تكسي مستنيها ركبنا لحد الشقة و هي ولا كلمة و انا مش بتكلم و اول ما دخلنا الشبة لاقيت نيفين لسة بتنيك في البت اميمة اللي كان باين عليها انها مستمتعة بالنيك بتاعها
موقفتش كثير و رحت داخلة الاوضه و عطيات لحقتني دخلنا و قفلت عطيات الباب و بالت لي " انا بقا عايزه أعرف كل حاجة ؟!" ، مكنش قدامي فرصة أني اخبي عليها كان لازم اقولها كل حاجة عشان هي اللي هتقف معايا .
فعلا قلت لها على كل حاجة بالتفصيل ، لاقيتها بدأت تعيط بالجامد و تحضني و بتقولي " اسفة مكنتش أعرف انه الوضع متنيل معاكي كده ، و متخافيش انا معاكي لحد ما تعدي الازمة دي على خير متقلقيش " ، و لسة هرد عليها ، رن تلفوني هو الرقم الخاص ساعتها ارتعبت و بدأت اكلم نفسي " هي أكيد عرفت أكيد عرفت هعمل أية دلوقتي مصيبة لو تقولي اخلصي من عطيات مصيبة " ، مكنش قدامي اي حل الا اني ارد عليها .
انا / خير في اية ثاني ؟
ضحكت بقوة و قالت " لا بس حبيت افكرك انه الصبح لو ما استعبدتي امك الاتفاق اللي بيننا هيبقى لاغي و مش هقدر اعملك حاجة في موضوع مجموعة العيطي بتاعت فؤاد العيطي ، و انتي عارفة انكم محتاجين تخلصوا الموضوع ده ، صحيح نسيت أكافئك على تخليص الموضوع هرسل لك فيديو على الواتس هيعجبك ااااااااوي ، متتهوريش يا سوسو ، صحيح عايزة موضوع عمك يخلص بسرعة مش عايزة أية تأخير فاهمة يا سوسو" ، قفلت السكة ثاني و انا متوقعه اشوف في الفيديو قتل الراجل على ايدي او دخول عطيات على الشقة ، صحيح هي ماجابتش سيرة عطيات لية اولا مرة تفوت حاجة .
عطيات بصت لي و قالت " في أية يا سماح فهميني في أية " ، ساعتها فكرت أني اخلي عطيات تساعدني في موضوع ماما اللي أنا اصلا مش عارفة ازاي هعمله غير مصيبة عمي اللي المفروض برضه أخليه يدفع قيمة الارض او يرجعها لصحابها وده بحد ذاته اكبر كارثة ممكن أتخيلها ، لان عمي عند الفلوس بيبقى ذيب سعران .
قلت لعطيات " عايزاكي تساعديني عشان أستعبد ماما و مش استعبدها بس لا دي لازم تشرب بولي و تلحس خراي و انا مش عارفة ازاي ممكن افعل ده "
عطيات كانت بتبص لي بصدمة " مامتك يا سماح مامتك ؟!" ، رديت عليها " هو بايدي ما انا حكيالك كل الليلة يا عطيات و ماما جزء من طلبات بنت الكلب يعني مش هقدر ارفض لانه عندها الفيديو و المسدس " ، ساعتها عطيات قالت لي " انا هساعدك بس اعملي حسابك أنه بالموضوع ده أنتي خسرانه خسرانه يعني يا اما هتخسري امك للابد يا اما هتبقى امك خدامة ليكي للابد ، يعني متحلميش ترجع علاقتكم زي الاول انسي ده " ، ساعتها عيطت و ارتميت بحضنها و انا مش قادرة اتحمل الوجع اللي كان في قلبي أني هعمل كده في ماما و انا لسة معذبة سوسن عشانها .
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:39

اتحمل الوجع اللي كان في قلبي أني هعمل كده في ماما و انا لسة معذبة سوسن عشانها .
لاقيت عطيات بطبطب على ظهري و بتمسح شعري و بتقولي " اهدي يا سماح ده مشوار لازم تكمليه للاخر .
ارتمينا على السرير و نمنا و مدرتش الا بعطيات عمالة تفوقني و تقولي " اصحي مفضلش كثير انتي قلتي الساعة ظ،ظ¢ نهاية المهلة و دلوقتي الساعة ظ¨ الصبح و اصلا انتي ماروحتي البيت "
فقت و دخلت الحمام بس و انا داخلة الحمام شوفت منظر اميمة اللي صدمني فعلا كانت مربوطة من اديها في رجل الكنبة و رجليها مفتوحين على الاخر كل رجل مربوطة في رجل سفرة ، و مربوط بقها بأشارب و كسها جواه زبر صناعي كبير و طيزها برضه في زبر صناعي كبير بس مش هنا المشكلة المشكلة أنه بزازها كان لونهم بقا اسود من الحبل المربوطين فيه حسيت انها كده بتموت .
صرخت " يا نيفين انتي يا زفته " جت نيفين و هي بتمسح من عنيها العماص و بتقولي " مالك بتصرخي لية ؟!" ، مسكتها من ايدها و شديتها ناحية اميمة " أيه اللي انتي عامله في البت ؟!" ، ضحكت بشكل غريب و قالت " مافيش يا سماح هي بتحب كده و ده طلبها يعني هي طلعت لبوة كبيرة اوووووي و بتحب تبقى كلبة وسخة و يتعمل فيها كل اللي انا عايزاه "
قلتلها " افتحيها بدل ما تتجلط الدنيا و ساعتها هتبقى مصيبة و أية الازبار دي كلها ، انتي فشختي البت فشخ مش هتقدر تمشي من بعده " ، بدأت تفكها و هي بتضحك " مين قال انها هتمشي ثاني دي خلاص بقت بتاعتي شخصي يعني مش هتقف على رجليها ثاني وضيعتها الوحيدة هتبقى كلبة لي مافيش لها شغل ولا حاجة بس هتبقى كلبتي انا " ، سألتها " المهم هي قالت كانت بتراقبني ليه ؟!" ، ردت نيفين " بتقول أنها كانت عايزة تتكلم معاكي عشان موضوع زوجك و علاقته بنانسي العيطي و انها صارت عشيقته و بينيكها يوميا ، و انه بينكم مشاكل و نانسي بتحرض عماد عشان يبدأ يخرب عملكم " ، ساعتها افتكرت الفيديو اللي هترسله المجنونة على الواتس ، جريت على الاوضه و شفت الموب بتاعي لاقيت فعلا فيديو مرسل من رقم غريب فتحته و شوفت نيلة كبيرة ..........
طلعت من الأوضة و انا عفاريت الدنيا بتنطط في وشي و رحت على الحمام استحميت و خرجت قلت لعطيات " احنا هنعمل أية بسوسن ؟!" ، ردت عليا هنعمل أية يعني هناخدها معانا عشان امك تفهم انه الكلبة اللي كانت مستعبداها بقت تخدمك و ده هيسهل علينا الموضوع ، و فعلا نزلنا مباشرة على العربية و لكن عطيات طلبت مني افتح شنطة العربية و حطت سوسن هناك و تحركنا و احنا في الطريق اتصلت على دادة سعدية و سألتها عن أخبار حمودي و أعتذرت لها على عدم مرواحي للبيت و تحججت انه عندي شغل ، و بنفس الطريقة اتصلت بالسكرتيرة و قلت لها تأجل كل المواعيد للعصر و أتجهنا للفيلا 
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:39

طلبت مني عطيات اتصل بماما و اقولها انه ما يبقى أي حد من الشغاليين موجودين عشان نقدر نعمل المطلوب ، فعلا اتصلت بها و قلت لها أنه ميبقاش حد من الشغاليين
وصلنا لحد الفيلا و دخلت بعربيتي لحد باب الفيلا نزلنا انا وعطيات و رحنا لشنطة العربية فتحتها و طلعنا سوسن من جوا .
اول ما نزلت سوسن عطيات رزعتها بالقلم و قالت لها " اية يا كسمك هتوقفي قدامنا يلا على وضعك يا كلبة " ، فعلا سوسن نزلت على وضعية الكلب
طلعت عطيات طوق و ركبته على رقبتها و كان مبروط فيها سلسلة و رحت شداها و هي بقت تمشي زي الكلبة و دخلنا الفيلا بتاعت بابا و اول ما وصلنا لجوا ناديت على ماما و هي فعلا نزلت و شافت سوسن فتخضت جدا و بالت لي " أية اللي انتي بتعملية يا سماح ؟!" ، بصيت ليها و قلت لها " دي الكلبة بتاعتي اسمها سوسن فاكراها يا ماما ؟! "
ماما بصت لسوسن و كانت مصدومة من منظر سوسن و هي قاعدة زي الكلبة و عطيات عمالة تضربها قدامها .
قلت لماما " تعالي نخش المكتب عايزاكي في امر ضروري " ، فعلا توجهنا انا وماما للمكتب ولكني قلت لعطيات انها تاخد سوسن على الحمام و تقلعها كل هدومها عشان تبقى جاهزة للجاي .
قفلت باب المكتب عليا و على ماما و قلتلها " اسمعي بقا يا ماما سوسن كانت مخلياكي كلبة ليها ، و انا دلوقتي خليتها كلبتي و كلبة كلبتي كده بقت ملكي " ، ماما ساعتها سرخت بوشي " جرالك أية يا سماح انتي تجننتي ولا أية انا امك يعني تلتزمي حدودك معايا " ، رفضها لي كان واضح بس انا لازم اقنعها او حتى اطبرها عشان اخلص و انقذ كل شغلنا بدل ما نخسر كثير ، قربت على ماما و قلتلها هو مش بمزاجك و ناديت على عطيات و فعلا كانت قلعت سوسن كل هدومها وو دخلوا المكتب و ساعتها بصيت لعطيات و قلتلها " اعرفك دي ماما الكلبة بتاعت كلبتي و عايزاها اليوم تبقى اوسخ كلبة اتصرفي معاها " ، عطيات ساعتها قالتلي " حاضر يا سماح " ، وفتحت السلسلة من أيدها و قالت لسوسن "ابدأي شغلك " ساعتها قامت و هي عريانة و ضربت ماما على وشهاةووقالتلها " ماتخلصي يا وسخة ، اية عامله فيها كبيرة دا انتي شرموطةومن يوك " ، و راحت مقطعة لماما الفستان اللي كانت لابساه و بقت ماما بس الاندر لانها ما كانت لابسة سونتيان و بدأت بضرب ماما على بزازها ، و ماما كانت واقفة بدون أي حركة مش عارفة لية مش بتنطق لما تكون سوسن هي اللي بتتصرف معاها
بس تطيات خلتني اركز لما قربت من ماما و راحت ضربها بالقلم على وشها و قالتلها " لازم تفهمي انك اليوم هتتناكي من بنتك سماح اللي من النهاردة هتبقى ستك و هتبقي كلبتها " ، و راحت ساحباها من شعرها و رمياها تحت رجليا ، وقالتلها " ما تخلصي يا كلبة " ، لاقيت ماما بدأت تعيط ، ساعتها استغليت الامر و مديت رجلي لعند بقها و قلتلها " بوسي يا كلبة اصلك من اليوم خلاص بقيتي كلبتي بوسي يا شرموطة " ، فعلا بدأت تبوس رجلي و انا عمالة ابص عليها و كلي قهر من اللي بفعله بماما و هي مستمرة لاقيت عطيات بتهمس بوداني " خلصي يا سماح لانك لو استمريتي هتكرهي نفسك و هتكرهي امك " ، راحت مباشرة اتجاه سوسن و قاموا الاثنين و مسكوا ماما و ثبتوها و قالتلي عطيات " اعملي حمامك يا سماح " ، ماما ساعتها صرخت " انتوا اتجننتوا " ، متبرتاهش فعلا قلعت الجينز من عليا و قلعت الاندر و قربت كسي من بق ماما اللي كانت بتحاول تقفل بقها بس عطيات ما عطتها فرصة لانها كانت فاتحة ببقها بكماشة و انا بدأت اجيب مية جوا بقها و هي مش قادرة و بتحاول ما تبىع لكن عطيات ضربتها على رقبتها فماما مجبره بلعت شوية ، و بكده انجزت اول مهمة ، عطيات اشرت لي ففهمت انه باقي المرحلة الثانية ، رحت على الحمام و عملت شوية من الخرا بتاعي على جزمتي و رحت للمكتب ثاني .

    الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 11 ديسمبر 2018 - 2:28