منتد ى ندى الاحباب

منتدى عام افلام وصور وقصص للكبار فقط

تعلن ادارة المنتدى عن فتح باب الترشح للاشراف

دخول

لقد نسيت كلمة السر


أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

المواضيع الأخيرة

» عروسة ف شهر العسل جوزها يصورها بقميص نومها الابيض ويخلعولها ويصور بزازها وكسها نار
أمس في 22:51 من طرف تمساح النيل

» عروسة ف شهر العسل جوزها يصورها بقميص نومها الابيض ويخلعولها ويصور بزازها وكسها نار
أمس في 22:51 من طرف الكابتن

» شرموطه مصريه وتكه تروح مع عشيقها شقه مفروشه وتنامله على السرير وتقوله عوزاك تفشخ كسى وطيزى هتجيبهم من هيجان الشرموطه
أمس في 22:50 من طرف تمساح النيل

» شرموطه مصريه وتكه تروح مع عشيقها شقه مفروشه وتنامله على السرير وتقوله عوزاك تفشخ كسى وطيزى هتجيبهم من هيجان الشرموطه
أمس في 22:50 من طرف الكابتن

» الشرموطه صوفيا مع حبيبها بتاخد زبه الجبار فى طيزها لما عمللها نفق فيها وعماله تصوت من الوجع
أمس في 22:48 من طرف تمساح النيل

» الشرموطه صوفيا مع حبيبها بتاخد زبه الجبار فى طيزها لما عمللها نفق فيها وعماله تصوت من الوجع
أمس في 22:48 من طرف الكابتن

» محجبة خليجية تتعرى ةتستعرض جسمها الفاجر
أمس في 22:47 من طرف تمساح النيل

» محجبة خليجية تتعرى ةتستعرض جسمها الفاجر
أمس في 22:47 من طرف الكابتن

» دبدوبة مصرية مربربة تستعرض جسمها البلدي
أمس في 22:45 من طرف تمساح النيل

» دبدوبة مصرية مربربة تستعرض جسمها البلدي
أمس في 22:45 من طرف الكابتن

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 120639 مساهمة في هذا المنتدى في 25706 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 19258 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو nor esam فمرحباً به.

فائمة الشرف

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 40 عُضو متصل حالياً :: 1 أعضاء, 0 عُضو مُختفي و 39 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

Haydar Mubdir


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 546 بتاريخ الأربعاء 16 فبراير 2011 - 17:51


عشر أيام من القتل ... (16) جزء

شاطر
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:32

خدت عطيات على جنب و سألتها هو لو حاولت تلعب بذيلها أنتي هتعرفي تجيبيها ؟؟
ردت عطيات لو راحت في بطن الحوث هجيبها ليكي ولا يكون عندك فكرة .
قمت بستها من شفايفة بوسة جميلة و هي بقت مصدومة وبنفس الوقت فرحانة اني بستها و قلت لها دي عربون عشان إللي هيحصل بعدين بيننا
قالت عطيات ايوة كده فرحي قلبي دا انا منتظرة اللحظة دي .
ضحكت و رحت متجه لسوسن و قلتلها شوفي بقا يا عطية انا دلوقتي عارفة كل حاجة عنك يعني تبقي كويسة هحبك و هحكافئك كمان تلعبي من ورايا قبل ما ادخلك السجن هخلي عطيات تعمل عليكي حفلة تجيب فيها كل رجالة حتتكم يركبوكي كلهم و بعدين هبلغ عنك و احبسك و أظن انك عارفة أني اقدر أعمل كده .
هزت راسها بالموافقة و ساعتها حبيت أوريها بعض القسوة رحت شداها من وسطها لتحت بحيت أن العصايا دخلت كثير جوا كسها و هي بتصرخ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي هموت هموت ارفعيني أرفعيني مش قادرة هموووووووت
بعدت أيدي من وسطها وقلت لها ده بس عشان متنسيش و قلت لعطيات افتحيها و اربطيها و خليها نايمة لبعدين نكون فضينا و نشوف هنعمل معاها اية .
خرجت من الاوضة فعلا ورحت للأوضه الثانية و كانت نيفين عمالة توضب في اميمة ضرب و تهزيئ ولدرجة اني لما شوفت اميمة حسيت انها معادتش خايفة لا دي بقت كأنها مستمتعة بده اصل عماد قلي أنها احيانا بتحب تنضرب شوية و يكون في شوية عنف في نيكها .
رحت على الاوضه قلت كل هدومي و قعدت على السرير ملط مستنية عطيات وفعلا شوية وجت عطيات شافتني ملط جن جنونها و قبل ما تخليني اتكلم كلمة كانت معايا على السرير و دخلنا انا وهي في بوسه كبيرة كانت كانها شهد الحياة طعمها لذيذ و لسانها كان بيلعب بلساني و حتى لعبها كان بيختلط مع لعابي بوسة ما بعدها بوسة و بدأت تحسس على بزازي بأيدها و بعدت عن شفايفي و قالت أنا مستعدة أقدم مليون خدمة مقابل اللحظة دي .
ساعتها اضايقت من كلامها حسيت اني شرموطة بتعمل كده عشان الخدمات رحت مبعده ايديها من عليا وقلت لها انتظري لحظة يا عطيات أنا مش عايزة انام معك عشان خدماتك لي لا انا ممكن اديكي الفلوس إللي انتي عايزاها عشان خدماتك لي , ولكن انا عايزة انام معاكي لاني فعلا حابة انام معك بدليل إللي حصل بيننا في الفيلم مكنش في خدمات .
ساعتها عطيات عملت حاجة ما توقعتها ضربت وشها بأيدها بقوة و مش مرة عدت مرات و وقفت قلعت كل هدومها و قربت مني نزلت ايدها تحت السرير طلعت لي خيزران و قالت لي اضربيني .
انا انصدمت من كلامها وقلت لها لية يعني أضربك مالك يا عطيات .
ردت عليا بقولك اضربيني خلي الخيزران يعلم على جسمي عشان ثاني مرة ما أغلط الغلطة دي .
قلتلها مافيش داعي يا عطيات أنا مسمحاكي و انتي بقيتي صديقتي يعني مافي بيننا الموضوع ده اصلا و انا بس حبيت أقولك عشان تعرفي اني بحبك مش عايزة منك مصلحة 
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:33

لقيتها بتضرب بالخيزران على طيزها و بتقولي لو ما ضربتيني أنا هطلع برا كده و هخلي نيفين تضربني عشان تفتكر أني كلبة زي إللي معاها برا و تستعبدني بدون ما تعرف السبب لأني مستحيل اقولها أني غلطت بحبيبتي سماح .
ساعتها صدمني كلامها اكثر و قلت هي مالها كده ؟ معقولة بتحبني كده ؟ , مكنش قدامي إلا أنفذ طلبها قلتلها هاتي الخيزران و قلت لها مش هضربك على طيزك لا هضربك على بزازك عشان كل ما تستحمي تشوفيهم و تفتكري
لاقيتها نزلت على ركبتها و قالتلي أضربني في أي مكان المهم تبقى في علامة تفكرني اني غلطت فيكي
بدأت اضربها بس هي كانت بتصرخ عليا و بتقولي أضربي اقوى ده مش ضرب
زودت الضربات لدرجة انه اترسم خط احمر بدأ ينزل دم من بزها ساعتها خدتها في حضني و بستها من شفايفها و بقول لها اسفة اسفة مش عايزة اخليكي تتألمي
لكن هي قالت لي كان لازم كده انا غلطت ولازم أتعاقب على غلطي في حقك و انا اليوم تحت تصرفك شوفي تحبي نعمل اية و انا هعمله
بعدت منها وقلتلها اية مش واضح انا عايزة اية انا عايزاكي تمتعي كسي يا عطيات .
باعدت بين رجليا و ظهر كسي قدامها و هي على ركبتها و قلتلها مش هو ده إللي واحشك أهو مستنيكي و مستني تمتعيه
لاقيتها بتهجم على كسي دايها مسكت فخاذي و بدأت تبعدهم اكثر عشان يظهر كسي لها بشكل اكبر و دفست راسها جوا كسي و بدأت تلحس فيها و انا عمالة أتاوه أوووووووووووووووووووووووف اااااااااااااااااااااااااااااااااه متعيني يا حبيبتي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووووففةةةةةةةةة كلي كسي أكل يا عطيات
وما اكتفيت بكده لا ابدا رحت حاطة اديا على راسها و دفسته أكثر جوا كسي عشان ما تبعده وهي مستمرة بعملها على كسي بشكل هستيري و انا فعلا معدتش قادرة و بدأت ارتعش و جبتهم و هي شفطت كل إللي نزل من كسي لبقها .
ساعتها زقيتها بايدي و رتمت على الارض و انا نطيت و بدأت الحس كسها و هي بدات تتاوه بصوت واضح أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأوووووف أكثر يا سماح قطعي كسي أكثر أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأي و عشان أخليها تنسى نفسها دخلت صباعي جوا كسها و انا عماله امتص الزنبور بتاعها و صباعي ايدي الثاني كان بيلعب بخرم طيزها و هي مكانتش قادرة تمسك نفسها اكثر بقت تتلوا و تتأوها و تقولي كسي وطيزي الاثنين أنتي هتموتيني أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأخ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأححح هموت يا سماح همووووووت
أستمريت بمص زنبورها و اللعب بخرم طيزها لحد ما جابتهم في بقي و ساعتها قمنا و رجعنا السرير
راحت ماسكة حلماتي و عمالة تلعب فيهم و هي بتسألني هو اية بيحصل معاكي .
أنا حبيت لعبها بحلماتي ورديت عليها قلت مش عارفة اية بيحصل معايا مش عارفة صراحة كل إللي بعرفه انه في حاجات لازم اعملها غصبا عني و إلا هنضر وانا مش مستعدة انضر دلوقتي مش ناقصة
لاقيتها بتبوسني من شفايفي و بتقولي مهما حصل هتلاقيني معاكي يا سماح و واقفة ورائك وانا مستعدة لأي حاجة حتى القتل عشان انتي ما تنضري أنا صراحة معدتش فاهمة أية بيحصل معايا بقيت متعلقة فيكي اوووي ومش قادرة استغنى عن شوفتك ولا بحاول إلا إسعادك مهما كانت النتائج , انا هقولها ومش هنكسف منك أنا بحبك بحبك فعلا .
حاولت اتكلم لكنها منعتني وقالت خليني اكمل كلامي , حبي لك مش اجبار انا عارفة انك متجوزة و انا مش بطلب منك انك تسيبي جوزك ولكن كل إللي طالباه منك أنك تديني من حياتك ولو واحد في المئة انا راضية وهكون سعيدة جدا بده , اكملت كلامها , انا عرفت في حياتي كثير بس زيك ماعرفت ابدا عمري ما تعلقت بحد كده ولا حبيت حد كده لدرجة اني مستعدة اضحي بحياتي عشانك .
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:34

قطع كلامه رنة تلفوني ساعتها سمعت افضع انواع الشتائم إللي في الدنيا منها على إللي بيتصل قلت لها أهدي يا عطيات اكيد التلفون ده مهم ياريت ما تقولي ولا كلمة لحد ما اكمل تلفوني , قالت لي حاضر
بشوف النمرة طلعت رقم خاص , مباشرة افتكرت بنت المجنونة إللي بقت زي الكابوس في حياتي مش ناوي ينتهي رديت عليها وقلتلها خير
قالت لي أية يا سماح من أمتى أنا بجيب حاجات شر دا انا كلي خير اسمعيني كويس عندك مهمتين الاولى دلوقتي تعمليها ومافيش أي فصل فيها لانه عطيات مش أهم من حياتك .
ساعتها عرفت انها برضه عارفة اني عند عطيات بس برضه لسة مش فاهمة ازاي بتعرف كل حاجة و بالتفصيل كده .
كملت كلامها أما الثانية هديكي 48 ساعة تنجزيها .
قلتلها طيب نبدأ بالاخيرة بتاعت 48 ساعة
ضحكت وقالت راسيه يا سموحة مش كده بيدلعوكي سموحة أنا من دلوقتي هدلعك بسوسو , المهم عمك الوسخ خد أرض من ناس تهمني بالغصب و ما اداهم ولا مليم و كمان بيهددهم بالسجن لو فتحوا بقهم أنا عايزاكي تخليه يرجع الارض و انابقولك اهو من دلوقتي كل الحلول الايجابية إللي هتفكري فيها مافيش منها فايدة لان عمك الوسخ مش بيجيي إلا بنفس طريقته يعني لازم تهدديه وهسيب لك الموضوع ده , و هقترح عليكي اقتراح بسيط اووووووووووي صوريه بفعل فاضح عشان تخليه يعمل إللي احنا عايزينه واضح .
ساعتها رديت عليها و أنتي مصلحتك اية لما ترجع الارض لصحابها ممكن اقنعه يديهم قيمة الارض .
ضحكت وقالت برافو ده حل ثاني المهم مش مشكلتي الفلوس أو الارض المهم ترجع الحقوق لأصحابها و اعملي حسابك انه المتر في المنطقة إللي فيها الارض قيمته 2500 جنية يعني قيمة الارض 12 مليون جنية يعني شوفي هتعملي اية بالضبط .
قلت لها دي مقضيه طيب و بالنسبة لبتاعت اليوم
قالت لي في عنوان هبعته لك على الواتس اب لواحد عايز شرموطة بس مش عادية شرموطة سادية تنيكه اصله خول بعيد عنك و انتي صار عندك خبره في الموضوع ده مع سوسن و البت اميمة بس افتكري كويس أنه بيحب الشتائم يعني يتهزأ اوووووووووي و لا تبخليش عليه بحاجة و البسي حاجات سكسي يعني بانتي و الذي منه اوعي تنسي الجزمة الكعب و ماتروحيش بعربيتك روحي مواصلات فاهمة و قفلت السكة
قمت لبست من الدولاب هدوم و عطيات بتقولي مالك رايحة فين قلتلها مشوارضروري لازم اروحه يا قلبي و أول ما اخلصه هرجع لبست بسرعة و خرجت لاقيت مكالمة منها بتقولي
برافو انك جهزتي بسرعة بعتت لك العنوان على الواتس ماشي ارفعي راسي مش عايزة الزبون يشتكي
بعد ماقفلت التليفون فكري فضل يودي ويجيب هي بنت الكلب دي مش هتخلص مني بقا
وبعدها انطلقت عالمكان اللي بعتته لي برساله عالواتس بعد ما امرتني اروح مواصلات بدل عربيتي
راحت هناك لقيت المكان شبه خالي مهو الساعه عدت 2 بالليل
ليقت 2 واقفين علي اول الشارع
كان في محطه انتظار اتوبيس فقمت قلت فدماغي مش هو كلب يبقي هو اللي هيشمشم عليا انا هتعب نفسي ليه
راحت قعدت عالكرسي وحطت رجل علي رجل
وبدات ابص للراجلين اللي واقفين جنبها 
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:34

وبدات ابص للراجلين اللي واقفين جنبها
لحد ما لقت واحد منهم جه وقعد جنبي
قال لي انتي هي ...
قامت قلتله انت الخول
ساعتها وشه قلب بس مش غضب خوووف من الناس لتسمعها قال لي ايوا انا بس ابوس رجلك وطي صوتك
قلتله انت متامرنيش انا هاخد 3000 جنيه قال لي تحت امرك وقام مطلعهم من جيبه فورا واداهوم لي
قمت قلتله يا خول يلا علي بيتك معاك عربيه طبعا
قال لي اكيد
قلتله قدامي يلا عالم مقرفه
وساعتها بدات اتفحصه هو راجل ثلاثيني في حبه شعر ابيض فراسه ملقتش خاتم زواج فايده بس محدش عاد بيتاكد من الموضوع دا ممكن يكون متجوز وخالعه جسمه متوسط بس ابيضاني حبه
ركبنا العربيه والطريق كله سكات مفيش ولا كلمه
اول ما وصلنا البيت جرا علي بابي فتحلي الباب
طلعت أنا زي الملكه من العربيه
وطلعنا فالاسانسير الدور العاشر تقريبا اخر دور بالعماره دي
الشقه دور واحد ياعني مفيش غيره فالدور فجاه لقي قلم نازل علي وشه مني اول ما وصلنا عالباب بتاع الشقه
قلتله انت هتفضل علي رجلك كتير يا متناك ولا ايه وطي عالارض وانت بتفتح الباب
قال لي حاضر حاضر بس ابوس رجلك لما ندخل جوا بس عشان الفضايح وبدا يطلع المفتاح من ايده وهي بتترعش وفتح الباب قمت ادته بالشلوط فطيزه
اترمي لجوه وقمت رزعت الباب
كان النور قايد فالشقه كلها
قمت قلتله البيت بيتي عارفه يا شرموط , الحمام منين يا كسمك
قال لي من علي الشمال هنا
قلتله ماشي اطلع الاقيك جنب الباب ملط يا خول سامع قا لي امرك
وراحت دخلت الحمام حاجه فخمه ياعني مش اي كلام وقمت بصت لنفسي فالمرايه اللي هو انا معايا رااجل فالبيت وشكله فحل وتحت رجلي
بحط ايدي عند كسي لقته مبلول
بصيت لنفسي فالمرايه وقلت لا وكمان هايجه ومستمتعه يا شرموطه هههههه
قلعت كل هدومي لحد ما بقت بالبرا والبانتي والهيل اللي يجنن اللي كانت لبساه
اول ما طلعت مالباب لقت حاجه مرميه عالارض
ضحكت اووي هههههه بتعمل ايه يا خول
قالها انا عالارض ممسحتك يا ستي امسي جزمتك فيا
قمت ووقفت عليه وبدات امسح كانه ممسحه بالظبط مع عدم اهتمام باهاته واوجاعه
نزلت من عليه وقلتله ورايا يا شرموط
قعدت علي الصالون وحطت رجل علي رجل
متخيلين كم هياجه وهو شايف كميه اللحمه البيضا اللي في افخادي وهو مش قادر حتي يلمسها
قمت قلتله اي دا يا شرموط دانت عندك زبر اهو لا وبتاع رجاله ههههه لف وريني كدا
قام لف واداني طيزه
قمت شديت زوبره جاامد لورا لدرجه ان طيزه بقت متعلقه فالهوا اااااه بالراحه يا ستي
وقمت ماسكه زوبره كاني بحلب جاموسه بس بالراااحه
وقمت قلتله متقلقش هخصيك انهردا ههههه
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 18068
شكرا شكرا : 129
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:35

وقمت بايدي التانيه ضاربه بيوضه جامد
اترعش وفضل يتنفض
قلتله اياك تتحرك ولا زوبرك يتحرك سنتي من ايدي انا هفتح ايدي عنه لو اتحركت سنتي هقطعهولك
بقا بيرتعش من فخاده وبقت بتتهز من الالم
قمت بايدي التانيه ورزعتها علي زبره المرادي كانها بتسقف
ساعتها سمعت احلي ااااااه بالراحه ستي ارجوكي
قلتله منت اللي عملت فنفسك كدا يا خول لا والادهي انك مجهزلي كل حاجه يا منيوك
لقت كل حاجات التعذيب جنبي
قلتله دانا هشرمطك انهردا هخليك غير صالح للاستعمال الادمي هههههه
وجبت اول حاجه عصايه مفلطحه جنبي كدا وبدات اطرقع بيها علي طيزه وهو ااااااه ااااااااه
قمت قلتله انت لسه شفت حاجه يا شرموط
وبقيت بضرب اكتر وهو بالراحه ستي ااااااه ااااااه
قلتله البعد رجليك عن بعضهم يا كسمك
بعد رجليه لحد ما خرم طيزه بان
ومعاها بيرضه بانت وزبه اللي شبه منتصب بقا مدلدل
قمت ضربته برجليا فبيوضه وزبره بالمعني الاوقع غرفتله لقته وقع الارض وبيتقلب مش قادر من الوجع اااااااااه اااااااااه مش قادر
قلتله انت لسه شوفت حاجه
تعالي يا وسخ الحس جزمتي لالا جزمتي ايه الحس كععب جزمتي عوزاه انضف من وشك
بدا يستجمع قواه ويعد علي ايده ورجله
وبدا يلحس كعب الجزمه
دلوقتي انا فهمت هي كانت عوزاني اركب مواصلات ليه عشان جزمتي تتوسخ بدل نظافه العربيه
بدا يلحس زي الكلب بنهم في كعب جزمتها لدرجه انها شافت ان زوبره شد
بصيت له وقلتله افتح بقكك
فتح بقه لقاني بحط جزمتي جوه بقه
وبقوله عوزاة بققك دا جزامه ليا فاهم يا منيوك
وهو مش عارف يرد مجرد يحرك راسه
وقمت حطيت رجلي التانية علي كتفه
الحس عدل يا كسمك وقمت بدلت رجلي التانيه
بعدها قلتله قلعني الجزمه يا خول هو بقي مرعوب مني ومن رد فعلي
لسه هيروح يقلعهالي قلتله بايدك يا عرص مش ببقك هتبوظهالي ودي اغلي منك انت شخصيا
قلعني الجزمه وقمت حطت رجل علي رجل
وقلتله بوس صباع رجلي الصغير اللي عالارض
بدا ينزل يبوس صباع رجلي وحيطت رجلي التانيه علي راسه
قمت قلتله حط مناخيرك يا شرموط بين صوابع رجلي عوزاك تشمهم لحد ما تدوخ
قال لي امرك حاضر وبقي بيشم جاامد
قمت وراحت نحيه التربيزه وقلتله يااه يا شرموط كل دا زوبر صناعي دانت هتتكيف انهردا
وقمت حدفته عالارض وقلتله لبسهولي يا كسمك عاوزه اجرب طيزك هههههه
بدات اقلع الاندر والبرا بتاعتي وقمت حطيت الاندر بتاعي علي وشه بحيث يكون مكان كسي علي مناخيره وقلتله دا الريحه دي هتدوخ امك مبالك بقا بالطعم ههههه
بدا يفقد اعصابه وايده تترعش وبدا يلبسني الزبور
وبعد ما بقا جاهز قمت حودت البانتي بتاعي عن بقه وقربت الزوبر علي بقه وقلتله يلا يا شرموط اتشرمط علي دكرك هههههه مص الزوبر لحد ما اقولك كفايه

    الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 11 ديسمبر 2018 - 2:58