منتد ى ندى الاحباب

منتدى عام افلام وصور وقصص للكبار فقط

دخول

لقد نسيت كلمة السر


أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر

المواضيع الأخيرة

» كبيرات لكنهن مثيرات
أمس في 0:21 من طرف الامير

» لحظات ساخنة مع أحلى النساء
أمس في 0:21 من طرف الامير

» كوكتيل منتهى السكس
أمس في 0:21 من طرف الامير

» لحظات ساخنة مع أحلى النساء
أمس في 0:20 من طرف الفهد المصرى

» كوكتيل اتمني يعجبكم
أمس في 0:20 من طرف الفهد المصرى

» كبيرات لكنهن مثيرات
أمس في 0:19 من طرف الفهد المصرى

» Sexy Summer Day ravaged by enormous black Cock
الثلاثاء 17 يوليو 2018 - 23:36 من طرف الفهد المصرى

» Sexy Summer Day ravaged by enormous black Cock
الثلاثاء 17 يوليو 2018 - 23:36 من طرف الامير

» كسها المشعر
الثلاثاء 17 يوليو 2018 - 22:36 من طرف الامير

» Raven Haired Lola Marron with Brown Eyes
الثلاثاء 17 يوليو 2018 - 22:35 من طرف الفهد المصرى

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 80530 مساهمة في هذا المنتدى في 21336 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 19181 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو morgaan فمرحباً به.

فائمة الشرف

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 20 عُضو متصل حالياً :: 1 أعضاء, 0 عُضو مُختفي و 19 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

rami2000


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 546 بتاريخ الأربعاء 16 فبراير 2011 - 17:51


عشر أيام من القتل ... (16) جزء

شاطر
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 10291
شكرا شكرا : 121
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:28

أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأي اسفة يا ستي مش هكررها ولكن سوسن مكنتش معبراها اصلا و عمالة تزيد بضربها و ماما بدأت تعيط لاقيت سوسن مقربه منها و ضرباها بالقلم على وشها و قالت لها " لسة ماخلصنا هنكمل بعدين دلوقتي لازم تجهزي عشان الناس هتيجي , مكنتش قادرة اصبر رحت فاتحة الباب عليهم و أول ما شافتني سوسن كأنها تخشبت مكانها , وماما كانت مصدومة جدا من المنظر , لكني ما صرخت ولاعملت حاجة قربت منهم و قفت قدام ماما وقلت لها ياااه يا ماما من امبارح لليوم انا بتعرف على حاجات جديدة فيكي خلتني افكر انا عرفتك صح ولا أنا غلطانة مكنتش عارفاكي , كانت عايزة تتكلم بس انا منعتها و بصيت لسوسن " عاملة فيها مستريس يا شرموطة وعلى مين على امي " , لاقيتها بترد عليا بكل وقاحة " الامر ده بمزاجها هي عايزة تبقى خاادمة لرجليا و عشان كده وظفتني هنا عشان تبقى دائما عبدة ليا يعني متقوليش ليا شرموطة و امك اكبر شرموطة ولبوة ", ماما كانت بتحاول تمنعها تتكلم و لكن سوسن كانت مصرة تعرفني حاجات كثيرة عن ماما , لكني منعتها وقلت لسوسن مش وقته دلوقتي بعدين ليا تفاهم معاكي دلوقتي أفتحي لماما خليها تتجهز , فتحت لماما فعلا ماما جت جنبي و بدأت تعيط , بصيت لها " لو عايزة تبقي سليف كنتي عرفيني و انا كنت استنظف لك بدل ما تخلي شرموطة زي دي تتحكم فيكي " , لاقيت سوسن بتقولي " أنتي شكلك عايزة تتربي من اول و جديد اللبوة دي الظاهر ماعرفت تربيكي " , عصبتني فعلا " انا اتربى ماشي هخليني بس اخلص موضوع الاجتماع ساعتها هعمل عليكي حفلة و هخليكي تتربي من اول و جديد أنا بقا هعرفكم مين سماح " , خرجت من الغرفة و قفلت الباب متعمدة ورجعت ثاني ابص من خرم الباب عايزة اعرف إيه هيحصل بينها وبين ماما لاقيت مصيبة ماما نزلت تبوس رجلها و تقولها ارجوكي بلاش بنتي متقربيش عليها انا عندك اعملي فيا كل إللي انتي عايزاه اما سماح بلاش وسوسن عمالة تقولها يا كسمك انا هخليها هنا تتمنى تشرب شخاخي دا انا هفشخها زي ما فشختك و هخليكم كلكم كلاب لي , كلامها عصبني جدا وفكرت انه البنت دي شلق جدا وباين عليها بنت حواري و بنت الحواري ما يربيها إلا بنت حواري , اتصلت على عطيات وحكيت لها الموضوع وقلت لها عايزة مساعدتك فقلت لي تأمري امر وقالت أنه كل إللي عليا أني أخرجها بس برا الفيلا و اتصل بيها و هي هتتصرف بالباقي و انا قلت لها اوكي هعمل كده .
نزلت على الاجتماع و كان الناس كلهم حضروا و هنا اسمحوا لي اعرفكم بالحضور جميعا
بابا : عبدالباري محمد الحلواني رئيس مجموعة الدومي العالمية
عمي : عوض محمد الحلواني نائب رئيس مجموعة الدومي العالمية
ماما : قدرية امين مصطفى الزنكلوني صاحبة مجموعة بروشي للأزياء
عمتي : فوزية محمد الحلواني صاحبة معرض الحلواني للسيارات و رئيس مجلس إدارة شركة الدوالي للأستيراد و التصدير
نبيه : أخويا غير الشقيق
ميرفت : اختي الكبيرة صاحبة مجموعة مطاعم ريماس
طنط بدرية عمر الوجيه صاحبة اكبر سنتر في مصر
وصوفيا دي بقا الصايعة لا شغلى ولا مشغلة 
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 10291
شكرا شكرا : 121
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:29


بدأ بابا الكلام مباشرة ما تأخر " اليوم أول مرة نلتم كلنا من حوالي سنة ولو الامر مش ضروري مكنتش كلمتكم عشان نجتمع " ساعتها بدأت الوجوه كلها تتغير مناظرها وكأنهم عارفين حاجة بس مخبيين او مكانوش عايزين يقولوا لي عليها
المهم قال بابا " احنا في مصيبة كبيرة مجموعة العيطي بتاعت فؤاد العيطي عمالة تعطل علينا مشاريع كبيرة ومش كده وبس بحكم نفوذه الكبير قدر يحصل على اكثر من 24 مناقصة كنا مشتركين فيها غير انه دخل على خط توريد البترول و كمان أخد عقود للأدوية "
ساعتها قاطعت بابا " مش كان في اتفاق بينكم برعاية وزير الطاقة و وزير الأستثمار أنه محدش يدخل في شغل الثاني و هو كده خالف أتفاقه معانا تقدر دلوقتي تكلم الوزيرين و تقول لهم عشان ينفذوا الشروط إللي تم الاتفاق عليها "
ساعتها بابا تنهد " يا سماح مش هو إللي خالف الاتفاق احنا إللي خالفنا و عشان اكون اكثر وضوح عمك هو إللي خالف الاتفاق لما بدأ يستورد بدون علمنا سيارات من طراز BMW و أنتي عارفة انه في الاتفاق انه السيارات الالماني ما يحق لشركاتنا استيرادها لانها خاصة فيه عشان كده حتى الوزيرين لما كلمناهم قالوا اننا غلطانين و انه يجب علينا نتحمل التعبات المترتبة عليها و حاولنا التفاهم مع فؤاد العيطي لكنه رافض أي تفاهم و أحنا الان في مأزق كبير جدا لانه كل البضاعات إللى كانت حكر لمجموعتنا العيطي دخل في خطها "
نبيه قال " مبدأيا أحنا مش مستعدين لي حرب مع العيط يلانه تبعاتها قاتله وممكن نخسر كل حاجة يعني وجهة نظر عمي غلط لازم نشوف طريقة عشان نتفاهم فيها مع فؤاد و مافي إلا طريقة وحده انتوا كلكم عارفينها "
ماما قالت " الطريقة دي مش صح لانها ممكن تدمر كل حاجة بيننا "
انا كنت مستغربة أزاي في طريقة و هما مش مقتنعين بيها " اية هي الطريقة دي يا نبيه ؟؟ "
بابا قاطعني " الطريقة دي خطيرة يا سماح وممكن نخسر فيها ملايين ؟؟ "
رديت عليه " ملايين احسن من اننا نخسر كل حاجة " , و وصلت رنة تلفون إللي مكنتش متوقعاها ابداً بالذات بهذا الوقت شوفت النمرة طلعت نمرة خاصة فعرفت انها المهبوشة , أستأذنت عشان ارد فبابا قالي مش وقته . رديت عليه يا بابا دي مكالمة مهمة جدا لازم ارد عليها .
رجت ارد عليها لاقيتها بتقولي " صباح الخير يا سماح اظنك الان مشغولة بمشكلة عائلتك مع عيلة العيطي ؟؟" أستغربت جدا " ازاي عرفتي ؟! " ضحكت ضحكة كبيرة و قالت لي " أنا عارفة كل حاجة عنك و عن عيلتك لا تستعجلي المهم انا مستعدة احل موضوع العيطي بس بشرط " ضحكت ضحكة كبيرة وقلت لها " أزاي بقى ده راجل قفل و دماغه جزمة قديمة " , ردت بطريقة خوفتني " لا تستهزئي بيا انا قادرة اعمل حاجات كثير ما تتصوريها المهم انا هخليه يوقف كل حاجة مقابل شرطين " قاطعتها وقلت لها " كان بالاول شرط دلوقتي شرطين " ردت عليها بمنتهى الحزم " ولو كثرتي رغي هيبقوا ثلاثة , الشرطين هما الأول مناقصة رصف طريقة طابة وشرم الشيخ الطريق الجديدة عايزة المجموعة بتاعتكم تتنازل بها لحد هقولك اسمه بعدين و اما الشرط الثاني أنك تنامي مع امك اليوم و تستعبديها زي ما سوسن تستعبدها و تذليها و تخليها تشرب بولك و تلحس خراكي " ساعتها ركبتني الصدمة بكل معانيها هي البت دي عايزة مني اية و ازاي عرفت إللي بين سوسن وبين ماما , بس مكانش عندي وقت كفاية افكر على راحتي رديت عليها " بالنسبة للمناقصة انا موافقة اما موضوع ماما مش اليوم بكرة ممكن اليوم انا عندي حاجة ثانية هعملها " , ردت عليا " وانا قبلت ده بس قدامك 24 ساعة تقنعي أهلك لانهم مش هيقتنعوا بسهولة و بعدها تنقلي كل حاجة خاصة بالمناقصة للأسم إللي هبعته ليكي على الواتس اب مع نمرته تخلي ابوكي يتصل عليه و يبلغه انه متنازل عن المناقصة ليه و يكتبوا العقد و بمجرد ما يتم توقيع العقد هتلاقوا فؤاد بيتصل بيكم و يسوي الموضوع معاكم وترجع الميه لمجاريها زي ماكانت لأكبر كيانين اقتصاديين في البلد " و قفلت السكة مرة ثانية بنفس الطريقة المستفزة بس بدأت افكر بموضوع ماما مش موضوع المناقصة لانها صعبة عليا جدا ازاي هستعبد ماما إللي انا اصلا بلوم عماد انه نام مع ماما أقوم انا انام معاها حاجة تجنن ما تأخرت رجعت للاجتماع و قاطعتهم مباشرة " انا عندي حل عشان انهي موضوع فؤاد العيطي " وشرحت لهم موضوع المناقصة وكل التفاصيل إلا موضوع ماما , و كانوا رافضين لكني اقنعتهم و بابا قالي خلاص انا هتواصل مع الولد بس اسمه اية , فتحت الواتس اب لاقيت اسمه " عبدالحميد سفيان " أعطيت اسمه لبابا و اسم شركته و رقم تلفونه وقلت له انه لازم يكلم المحامي عشان ينتهي الموضوع ده خلال 24 ساعة مش اكثر من كده و أنهينا باقي جدول الاعمال و قمنا عشان نتغذى رحت ماسكه ماما و ساحبها على جنب وقلت لها انا عايزاكي بكرة الصبح العصر ضروري في الفيلا عندي و هي حاولت بكل الطرق ترفض لكني هددتها انها لو مجتش ساعتها هفضح موضوعها مع سوسن و كمان قلت لها و موضوع عماد لدرجة انها انصدمت و قلت لها مش وقت الكلام الان بالموضوع ده .
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 10291
شكرا شكرا : 121
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:30

بالموضوع ده .
قعدنا نتغدى مع بعض و خلصنا جاني اتصال مع عطيات تقولي انها جنب الفيلا رحت نادها لسوسن و قلت لها عايزاكي برا شوية خرجنا برا الفيلا و انا عمالة اقولها بتستعبدي ماما يا سوسن وهي بترد عليا بكل وقاحة " انا هخليكي شرموطة ليا زيها و يمكن أكثر دا انا هفشخك بس خلينا نوصل للفيلا " ضحكت ساعتها وقلت لها تعرفي يا شرموطة انتي إللي هتفتشخي فشخ ومش هترجعي للفيلا إلا خادمة للكل خليكي مومس على اصولها و قفت عربية و راحت شاده سوسن جواها و لاقيت عطيات من جوا العربية بتغمز ليا و بتأشر ليا على اساس أنها هتتصل بيا .
رجعت للفيلا و انا سعيدة جدا من إللي هيحصل لسوسن و قعدنا نضحك في الفيلا و نتكلم و نهزر و كمان طنط بدرية كانت بتهزء صوفيا وهي بتبص لها و بتضحك لحد المساء لاقيت أتصال من عطيات بتقولي الامانة بقت كويسة , قلت لها هي فين ؟؟ ردت عليا موجودة في نفس المكان إللي احنا فيه , فهمت ساعتها انها في الشقة إللي بعتها هي ونيفين لها رحت مباشرة طالعة من الفيلا و صوفيا كانت بتسألني لوين رايحة قلت لها مش وقت خالص ركبت عربيتي و رحت مباشرة للشقة فتحت الشقة لاقيت عطيات بتقولي الليلة مش فيها وحده دا احنا عندنا اثنين , مافهمت قصدها سألتها قصدك اية بالضبط أنهم اثنين , ضحكت وقالت بنتين إللي خدنها بالعربية و وحده كانت بتراقب الفيلا , ساعتها فرحت قالت أخيرا وقعت في ايدي المعبوشة , سألتها " هما فين ؟ " أشرت لي اتجاه اوضه رحت فاتحه الباب ببص تفاجأت جدا من البنت الثانية ما توقعت من هي و أخر انسانة كنت اظن اني هشوفها في الموقف ده وأخر أنسانة توقعت انها تراقبني .........


من هي البنت ؟؟ و لية كانت تراقبني ؟؟ و ازاي هستعبد ماما ؟؟
كل ده هتعرفوه في الفصل السادس
أنتظروني 
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 10291
شكرا شكرا : 121
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:31

الفصل السادس


أول يوم للأحداث :

الخول :-
أول ما دخلت الغرفة شوفت البنت الثانية إللي عمري ما توقعت أني أشوفها , أميمة نعم هي أميمة " أميمة عشيقة عماد زوجي بتشتغل معه في الشركة و منتاكة كبيرة دائما كان عماد يحكيلي عن مغامراتهم و انها تموت جدا بالنيك و بشرب اللبن بتاع الرجالة " كان شكلها توضبت أووووي هي وسوسن , قلت في بالي عطيات دي أحسن حاجة حصلت لي خلال الايام الماضية معرفتي فيها هتفيدني أووووي , بصيت لعطيات وقلت لها هي البت دي قالت لية كانت بتراقب البيت , ساعتها سمعت صوت أنا عارفه جدا مش غريب , ببص لاقيتها نيفين الرقاصة , مباشرة قلت لها " ازيك يا نيفين عاملة أية أتمنى أنه صحتك بقت كويسة " , ضحكت وقالت " أه كويسة اووووي البركة في عطيات خلتني افوق بلسانها ههههه " , فهمت من كلامها انه عطيات لحست لها كسها .
جرى اية يا عطيات انتي مش بترحمي خالص بالرراحة لسه هي مريضة يعني الانفعالات مش كويسة عشانها .
ضحكت عطيات هي دي بتهدأ دي كانت هتموت وتعوض الليلة إللي فتتها معاكي و أول ما بدأنا بقت زي اجدعها لبوة .
ضحكنا مع بعض و قلت لعطيات هي البت دي قالت هي بتراقبني لية ؟؟
نيفين تكلمت " شوفي حضرتك البت دي قالت أنه زوجك بعتها عشان تتكلم معاكي عشان تصالحكم على بعض بس أنا مدخلش الكلام في دماغي صراحة حاسة انها بتخبي حاجة مش راضية تتكلم اصلا .
عطيات ردت شوفي يا سماح انا مستعدة اوضبها اكثر و ساعتها هتقر بإللي مخبياه
أنا كانت دماغي عمال يودي و يجيب هو عماد عيل كده عشان يبعت لي شرموطة عشان تصالحني عليه فعلا حسيت انه الامر غريب قمت قايله لنيفين أنتي ليكي في السادية ؟؟
ردت عليا وكلها فخر دا انا إللي أبتدعت السادية و أسألي الشراميط إللي قدامك أنا بقالي أربع ساعات عماله اتمتع بيهم .
بصيت لعطيات و انتي يا عطيات ؟؟ عملتي اية بقا ؟؟
ضحكت عطيات و قالت أنتي فاكرة انها عملت كل حاجة لوحدها مش تشوفي شكلهم ازاي و ازاي مثبتين عشان تعرفي أنه وراكي ستات ولكن بألف راجل
بصيت عليهم و ركزت لاول مرة على منظرهم حاجة تفزع صراحة الاولانية سوسن مصلوبه على الحيط بس مش أي صلبه دي حكايتها حكاية مثبت من وسطها على الجدار بسلسلة و السلسلة مثبته بالحيطة بمسامير صلب كبيرة يعني متقدرش تبعدهم من الاساس و كانت واقفه على طرف اصابعها و رجليها برضه مثبتين بالحطة و أديها بقا كانوا مثبتين بالحيطة بس مرخيين شوية لانها كانت رافعة رجليها لانه كان في عصايا محطوطة في كسها مثبت على الارض في حاجة زي القاعدة و العصايا راسها في كس سوسن ولو سوسن فكرت تحط رجلها كلها على الارض ساعتها العصايا هتدخل كسها بشكل اكبر و يمكن تتمزق عضلات رحمها و يصيبها نزيف أما بزازها كان عليهم خطوط حمراء كثير شكله تم ضربها بسوط او خيزران لدرجة انها حمرة جدا زي العلامات و بدأ بعضها يتحول للون الاخضر و الاسود وشها بقى حاجة لا توصف بين شفايفها كان في شوية دم الظاهر من كثر الاقلام إللي لاقتها و مكتوب في جبهتها بقلم حواجب من إللي بنستخدمه أنا شرموطة و على خدها اليمين مكتوب أنا كلبة و الخد الشمال ستي سماح و على رقبتها مكتوب انا اللبوة سوسن .
أما أميمة كانت مربوطة على كرسي و برضه عريانه و لأنها بيضاء أوووي جسمها كان باين فيه أثار الضرب بشكل اكبر و الظاهر أنه كسها اتهر نيك لانه كان متورم جدا ركزت شوية شوفتها قاعدة على الكرسي وبس مش بشكل كامل لانه في حاجة جوا طيزها قربت اشوف لاقيت خيارة كبيرة كفيلة انها تفتح طيز أي حد على شكل مسورة مجاري و الظاهر انه عطيات و نيفين قرروا يعملوا طيزها كهف .
avatar
الامير
مشرف قسم الافلام وعالم السينما
مشرف قسم الافلام وعالم السينما

اسم الدولة : مصر
الدولة : مصر
رقم العضوية : 20
الجنس : ذكر

عدد المساهمات : 10291
شكرا شكرا : 121
تاريخ التسجيل : 07/01/2010

رد: عشر أيام من القتل ... (16) جزء

مُساهمة من طرف الامير في السبت 7 يوليو 2018 - 18:31

ضحكت وقلت لعطيات و نيفين برافو عليكم أنتوا يعتمد عليكم بصي بقا يا نيفين دي الشرموطة " ورحت مأشره على أميمة " بتاعتك مش عايزاكي تسيبيها اليوم خليها تباعت عندك أنتي و عطيات ألعبوا فيها لحد ما اعرف أية حكايتها و أشوف الخول إللي اسمه عماد بعتها لية .
نيفين قالت لي أوكي يا سماح دي بتاعتي طيب و عطيات هتعمل اية دلوقتي ؟؟
قلت و انا ببص لعطيات لا عطيات هتقعد معايا الان هنا عشان الكلبة دي أصلي ناوية أخليها كلبة شوارع يا نيفين يعني ممكن أخلي أي حد معدي في الشارع يركبها عشان تفهم أية مقامها .
ضحكت عطيات و قالت أنا عملتها فعلا إللي جوم معايا لما أخذناها عملوا الواجب دول فشخوها نيك لحد ما شبعوا .
برافو عليكي يا عطيات عجبتيني اوووووي دا انتي بتعرفي ترتجلي .
نيفين فكت أميمة و اميمة عمالة تعيط و نزلت على رجلي ابوس ايدك يا مدام سماح أبوس ايدك انا قلت كل حاجة عندي .
رحت رفستها برجلي و قلت لها حتى لو قلتي كل حاجة يعني هسيب نيفين هانم و عطيات هانم يقعدوا طول الليل بدون ما يتسلوا انتي هتبقي التسلية بتاعتهم
نيفين قالت و يمكن نحتفظ بيها كلبة لينا على طول أصلنا محتاجين كلبة تشتغل في الشقة
ضحكت لنيفين و قلت لها انتي وشطارتك .
خرجت نيفين و بقينا انا وعطيات و قدامنا سوسن إللي كانت تقريبا بانفاسها الاخيرة من التعب و الارهاق دي خمس ساعات تقريبا و هي بتنفشخ فشخ الحمير يعني من ثلاث رجاله و بعدين عطيات و نيفين يعني حاجة بنت كلب أوووووووي .
و أنا صراحة متوقعتش أنه عطيات هتعمل الشغل ده بدي الكوالتي يعني حاجة كبيرة أووووي دي وضبتها ولا كأنها بتوضب سجادة نفضتها تنفيض .
قربت لعند وشها و قلت لها مش قلتي هتفشخيني يا روح أمك و هتخليني كلبة ليكي .؟
بصت لي و قالت بصوت واطي دليل على أنها تعبانة أنا إللي كلبة ليكي بس ارحميني .
ضحكت و قلت لعطيات تخيلي البت دي كانت عاملة فيها مستريس و قال اية هتفشخني و هتخليني كلبة لية شوفت يا عطيات أزاي وحده زي دي تهزأني انا , ورجعت لها و قلت لها دلوقتي أنا وريتك أنا قادرة اعمل فيكي أية بالضبط .
لاقيت عطيات مسكتني و قالت لي أستني حبة يا سماح البنت دي أنا اعرفها جدا و عارفة اصلها و فصلها .
قلت لها ازاي تعرفيها ؟؟
ردت عطيات أولا هي مسمهاش سوسن , هي أسمها عطية و دي عايشة في حارتنا و كانت شرموطة بتشتغل في الدعارة عشان الفلوس و لكنها اختفت من الحارة بقالها أكثر من اربع سنين وأنا أول ما شوفت وشها أستغربت أنها هي .
ساعتها بصيت لسوسن و قلتلها كمان بتزوري في اوراق رسميه دا انتي ليلتك سوده دا انا هوديكي في داهية و عاملة فيها مستريس على ماما يا بت الكلبة و انتي زي السينما إللي قاطع تذكرة يخش .
ساعتها قالت سوسن أنا مستعدة لأي حاجة عشان بس متبلغي البوليس و مستعدة ابقا كلبة ليكي طول عمري و انفذ كل اوامرك بس بلاش بلاش تحبسيني انا ماصدقت اني خلصت من الماضي بتاعي يقوم يطلع لي ثاني .
بصيت لها و قلت انتي قلتي هتعملي أي حاجة انا أمرك فيها ؟؟
بصت لي ساعتها وقالت اه مستعدة لأي حاجة مهما كانت .

    الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 19 يوليو 2018 - 7:43